update naar iOS6 hoe update iPad3 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik las dat je voor het updaten naar ios6 een backup moet maken van je ipad3 hoe doe ik dat het beste ? ben ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
update naar iOS6 hoe update iPad3
Ik las dat je voor het updaten naar ios6 een backup moet maken van je ipad3
hoe doe ik dat het beste ? ben ik na de ios6 update ook al mijn email instelling kwijt ? ps topic naam is verkeer update ipad3 moet natuurlijk backup ipad3 zijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Maak een backup met iTunes of in iCloud (als je daar genoeg capaciteit hebt).
Als je de iOS 6 update direct op de iPad uitvoert ben je helemaal niets kwijt. Als je de update met iTunes doet moet je na de update de backup terugzetten die je voorheen gemaakt hebt en dan ben je ook niets kwijt. |
|
||||
|
||||
Of je drukt in iTunes op de knop "Update" in plaats van herstellen. Dan zal er wel een reservekopie gemaakt worden maar verlies je later geen tijd om die helemaal terug te zetten.
|
|
|||
|
|||
Gewoon via Update in Instellingen. Binnen drie kwartier was mijn iPad 3 weer operationeel.
|
|
|||
|
|||
ik heb de update gedaan kan niet meer op Wi-Fi hoe kan dit?
|
|
|||
|
|||
Al op "Vergeet dit netwerk" geklikt en opnieuw ingelogd ?
|
|
|||
|
|||
Dat staat er niet bij mij vergeet netwerk hoe kan ik de update ongedaan maken ik word gek
|
|
|||
|
|||
Waar staat dat niet ? Je moet bij Instellingen op Wi-Fi klikken en dan op het pijltje rechts van je Wi-Fi-adres. Dan zie je het bovenaan staan (als het goed is)
|
|
|||
|
|||
nee er staat vergeet dit netwerk en het rare is als ik bij een vriedin inlog op het internet doet hij het wel maar thuis niet en ik heb ook een ipad 1 en die doet het wel gewoon snap er niks meer van
|
|
|||
|
|||
Misschien moet je je router een keer resetten ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe update je je 3Gs met BB 06.15.00 naar iOS 5? | milan13 | iPhone algemeen | 2 | 12-10-11 22:32 |
hoe update van 4.2.1 naar 4.3.3 | lambermond | iPhone algemeen | 6 | 21-09-11 16:04 |
iPhone: iPhone 4: update naar 4.2.1 met behoud van baseband 1.59, hoe doe ik dit? | desonnaville | Jailbreak | 14 | 23-01-11 21:54 |
iPhone: update iPhone 3G naar 4.1 zonder modemfw update??? | hockeyboer | Jailbreak | 1 | 30-09-10 18:23 |
Mac: update 1.1.2 naar 1.1.3 mislukt. Hoe terugkeren? | Sir Mac | Unlock [archief] | 14 | 26-01-08 23:08 |
|
|