Uitval bij het installeren van iOS 6 op mijn iPad 3. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het installeren van iOS 6 op mijn iPad (met Wi-Fi + Cellular 32 GB - Zwart 3e generatie) is nu mijn iPad geheel uitgevallen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Uitval bij het installeren van iOS 6 op mijn iPad 3.
Bij het installeren van iOS 6 op mijn iPad (met Wi-Fi + Cellular 32 GB - Zwart 3e generatie) is nu mijn iPad geheel uitgevallen (zwart beeld) wat ik ook doe. Wie kan mij verder helpen?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 september 2012 om 12:20 ---------- Gelukkig hij doet het weer, waarschijnlijk bij het installeren van iOS 6 ben je tijdelijk (1/2 uur) het beeld kwijt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Aanknop plus homebutton 15 seconden vasthouden, dan alleen homebutton loslaten en aanknop nog vasthouden tot Apple logo verschijnt?
Optie twee is aankoppelen aan iTunes en herstellen. Daarna zou ik het ook niet direct weten. Apple bellen? |
|
|||
|
|||
Bedankt voor het advies. Het klopt dit had ik gedaan en iPad start weer op.
|
|
|||
|
|||
Haha veel geluk met siri op je iPad ea
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hulp bij het verbeteren van mijn app... | rogiervisser | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 28-02-11 20:37 |
Hulp gevraagd bij het verknippen van mijn sim | anandvr | iPhone algemeen | 12 | 04-08-10 23:41 |
uitval bij het bekijken van mijn mails | 930 | iPhone algemeen | 2 | 04-08-10 22:46 |
Verschillende errors bij het installeren van RockApp in Cydia | Tiestofan | Jailbreak apps en thema's | 2 | 02-08-10 23:14 |
Vastlopen bij het installeren van five icon dock | Jane_1983 | Archief | 3 | 12-10-09 20:23 |
|
|