Gmail email ophalen mislukt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben ik weer met n probleem! Sinds vanmiddag na de lunch wilt mijn gmail niet meer werken. Krijg constant de melding email ophalen mislukt met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gmail email ophalen mislukt
Ben ik weer met n probleem!
Sinds vanmiddag na de lunch wilt mijn gmail niet meer werken. Krijg constant de melding email ophalen mislukt met daaronder de nodige tekst. Ik heb heb geprobeerd het account opnieuw toe te voegen maar zonder succes! Ben ik nou de enige met gmail problemen of hebben meerdere leden dit? Hoe los ik dit nou op? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn mail haalt niet binnen ook niet na het opnieuw toevoegen van mijn account. Het betreft een gmail account, zowel mail als wachtwoord zijn juist. |
|
||||
|
||||
Heb je verder wel goed contact met het internet? Dus over 3G en of Wi-Fi. Kan je wel surfen op het internet? En welke foutmelding kreeg je nu precies?
|
|
|||
|
|||
Internet deed er gewoon. Inmiddels haalt hij weer binnen zomaar uit t niets. Toch bedankt jongens.
|
|
||||
|
||||
Gelukkig maar dat het weer werkt.
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk is de account destijds zelf op imap ingesteld.
Door nu gmail te verwijderen bij de instellingen en dan opnieuw emailaccount toevoegen. Maar dan de standaard gmail logo te gebruiken en verder alles invullen is het bij mij weer oke. Als je naderhand wat verder bij de instellingen kijkt zie je dat imap-pad als een voorvoegsel wordt gebruikt. Misschien dat dat het verschil tussen ios5 en ios6 is? Waardoor de oude instelling niet meer werkt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Email Ophalen mislukt | wvanbrakel | iPhone algemeen | 40 | 18-06-12 13:47 |
Email ophalen mislukt | Toko7 | iPhone algemeen | 0 | 04-04-11 20:19 |
'E-mail ophalen mislukt | jgbmbanning | iPhone algemeen | 1 | 30-12-10 15:41 |
email crasht na ophalen van email | snglob | iPhone algemeen | 2 | 28-02-10 18:37 |
|
|