Help! Al mijn contacten kwijt na update discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Help!! Al mijn contacten kwijt na de laatste firmware update. Heb gisteren mijn iphone aan de laptop gehangen en heb hem de laatste update laten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help! Al mijn contacten kwijt na update
Help!! Al mijn contacten kwijt na de laatste firmware update.
Heb gisteren mijn iphone aan de laptop gehangen en heb hem de laatste update laten doen. Nadat deze klaar was, ben ik al mijn contacten kwijt. De foto's muziek en apps staan er nog wel op, maar het belangrijkste is weg, al mijn contacten. Wie weet hoe ik ze terug kan zetten. Heb ze niet op mijn computer staan in een ander programma, dus zal op een of andere manier een oudere backup van itunes moeten herstellen. Als ik herstellen doe via itunes zet hij ze niet terug..... Als iemand weet hoe en wat hoor ik het zeeeeeeer graag. Grt Loco, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Al mijn contacten kwijt! | stefvangils | iPhone algemeen | 13 | 18-08-11 11:28 |
Na downgrade naar 3.1.3 ben ik mijn contacten kwijt omdat ik geen itunes backup had | 020informatie | iTunes | 4 | 14-02-11 18:20 |
Na TomTom update ben ik mijn mappen kwijt | 3GSMGroup | iPhone Navigatie | 1 | 27-12-10 16:54 |
Gaan mijn gegevens kwijt na update 3.0 | Alicos | Archief | 1 | 01-07-09 15:36 |
Iphone applicaties niet zichtbaar in scherm en contacten kwijt! door update | nick22 | iPhone Apps | 1 | 28-06-09 15:29 |
|
|