Al mijn contacten kwijt! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb al gezocht naar de oplossing van dit topic, maar heb geen antwoord gekregen. ik ben dus een belg en mijn glas van men ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Al mijn contacten kwijt!
ik heb al gezocht naar de oplossing van dit topic, maar heb geen antwoord gekregen.
ik ben dus een belg en mijn glas van men iPhone 3Gs was gebroken en dankzij een contractje met mijn verdeler kreeg ik mits opleg een iphone 4, nu wou ik de contacten uit de 3Gs halen, maar ik had bij iTunes gezet dat het met windows contacten synchroniseerd, maar daar zag ik niets staan en wistk niet hoe daarmee werken, dus wou ik met outlook synchroniseren en ja toepassen gedrukt, maar ipv samenvoegen heb ik in de snelte vervangen gedrukt, dus wat blijkt, men contactenlijst leeg, kan ik dit oplossen, kheb al veel geprobeerd, kheb jailbreak, maar in de shsh stond niets, het contactenlijstje overzetten lukte ook niet, heeft er iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Phfff.....wat een lange zin zeg! Het zou echt helpen als je af en toe wat interpunctie gebruikt. Ik moest je vraag echt drie keer lezen om te kijken of ik het goed had begrepen.
Je hebt dus een nieuwe iPhone 4 en je wilde je contacten van je iPhone 3 syncen met Outlook, om ze later weer op je iPhone 4 te zetten. En nu ben je al je contacten kwijt. Staan ze niet meer op je iPhone 3 en ook niet meer in je Outlook? Heb je nog een recente backup van je iPhone 3? |
|
|||
|
|||
Ja, gewoon een oudere backup terugzetten, werkt ook in Belgenland
|
|
||||
|
||||
Bedoel je nou met "ik ben dus een Belg" dat je jezelf een sukkel vindt (grapje) of dat je uit België komt? Of allebei?
|
|
|||
|
|||
nee, ik dacht gewoon ff dat vermelden, omdatt er miss in nederland een service fzo hiervoor bestond.
en ja, ik heb mijn back ups wel teruggevonden, maar enkel die van 7 mei, de dag dat ik alles verloor, en wat blijkt al mijn contacten zijn hierin al verloren, dus zou ik ergens een back up van een paar dagen eerder kunnen vinden ergens op men pc? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan staan alle backups in de map backup c:/genruikers/gebruiker/Appdata/Roaming/AppleComputer/Mobilesync/backup |
|
|||
|
|||
ja, daar staan honderden bestanden, maar allemaal gewijzigd op 7/05 dus na mijn synchronisatie, welke moet ik nemen?
|
|
|||
|
|||
Als je in itunes klikt op herstellen zal er een mogelijkheid zijn om je iphone te herstellen naar welke nackip jij kiest.
hang em aan aaitoens en klik op herstel, dan heb je de keuze, op het pijltje klikken, welke backup je wilt terugzetten, die klik je aan en hij wordt hersteld. |
|
|||
|
|||
ik kan enkel de back up van men iphone 3Gs en men iphone 4 selectere :s
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
contacten overzetten van nokia x6 naar iphone 4
Citaat:
Mijn sim kaart zit nog in nokia, microsim is aangevraagd. Ondertussen probeer ik al mijn contacten naar Iphone te zetten maar lukt niet. Kunnen jullie mij helpen? dank u Christel |
|
|||
|
|||
Het was een beetje gepriegel, maar bij mij lukte het zo: als je microsim is gearriveerd, kun je deze ook in je oude nokia plaatsen. Dat past niet, maar als je goed kijkt, en zorgt dat het gouden plaatje aansluit op de plek waar dat moet, dan accepteert je oude nokia de microsim. Vervolgens contacten verplaatsen van je toestel naar je simkaart en klaar.
|
|
||||
|
||||
enkele dingen die gouden raad zijn.
Backup nemen van heel je PC/Mac op regelmatige tijdstippen Regelmatig syncen. De backup een andere naam geven in je back-up map ( zie hierboven) zodat hij niet overschrijft. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na downgrade naar 3.1.3 ben ik mijn contacten kwijt omdat ik geen itunes backup had | 020informatie | iTunes | 4 | 14-02-11 18:20 |
Windows: Help! Al mijn contacten kwijt na update | loco45 | iTunes | 0 | 26-12-10 09:08 |
contacten kwijt | Rammin | iPhone algemeen | 0 | 09-02-10 22:05 |
Contacten kwijt | --koen-- | Archief | 5 | 11-12-09 12:47 |
Kan mijn contacten niet in mijn Iphone krijgen, | xajonara | Archief | 1 | 03-05-08 20:28 |
|
|