beeldafmeting bij gebruik van airplay discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPad wil ik gebruiken om het beeld via Apple-TV op mijn TV te bekijken. Ik krijg dit wel voor elkaar maar het vertoonde beeld ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
beeldafmeting bij gebruik van airplay
Mijn iPad wil ik gebruiken om het beeld via Apple-TV op mijn TV te bekijken.
Ik krijg dit wel voor elkaar maar het vertoonde beeld is een stuk kleiner dan de beeldmaat van mijn TV. Is dit op een of andere manier bij te stellen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat is het dat je wilt displayen op je TV via Apple TV en je iPad?
Als je het scherm van je iPad zelf wilt laten zien dan zal het inderdaad in de zelfde verhouding blijven dan die van je iPad. Maar als je bijvoorbeeld op je iPad een YouTube video kijkt en dan op het Airplay logo'tje klikt dan moet hij wel gewoon de resolutie van je TV gebruiken... Als je dit niet bedoeld dan zal je iets meer informatie moeten geven want dan begrijp ik je vraag niet helemaal! |
|
|||
|
|||
Nou, het is precies zoals ik zeg, als mijn TV staat ingesteld op automatisch wat de resolutie betreft, verwacht ik dat hij het beeld van de iPad oprekt naar de resolutie van de TV.
Hij rekt inderdaad het beeld op bij het afspelen van een video of film maar ik zou het ook leuker vinden als hij dit doet bij bv het internetten. |
|
||||
|
||||
Als je gewoon het scherm deelt (mirroring) zonder een app wordt het niet uitgerekt o.i.d. Dat is (nog) niet in te stellen.
|
|||
|
|||
was ik al bang voor, in ieder geval bedankt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gebruik van Apple ID bij meerdere ipads | Intruder25 | iPad algemeen | 12 | 07-03-14 17:56 |
Muziek: Vertraging bij gebruik 2 airplay speakers | bvstrien | Muziek, foto & video | 0 | 07-02-13 16:15 |
Let op bij gebruik van RaboMobiel in het buitenland | RaboMobiel ervaring | Overige providers Nederland | 0 | 11-09-09 16:54 |
Mail probleem bij gebruik van Exchange | davidkennis | iPhone algemeen | 1 | 26-09-08 16:50 |
|
|