Kan ik hier nog iets mee? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb(dom als ik ben) mijn apple tv met jailbreak geupgrade. Nu krijg ik na herstarten het Itunes symbool en de kabel. Wat nu? mvg...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan ik hier nog iets mee?
Heb(dom als ik ben) mijn apple tv met jailbreak geupgrade.
Nu krijg ik na herstarten het Itunes symbool en de kabel. Wat nu? mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
euh,
Hoe? In itunes zie ik apple tv niet. mvg |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Op apple tv blijft het ledje snel pinken.
Apple tv hangt aan de Imac met de interkabel,klopt dit? mvg |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ben ff niet mee.
Op apple tv heb ik een hdmi aansluiting,voeding,optisch en aansluiting voor internetkabel. waar is usb? mvg ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 juli 2014 om 15:54 ---------- sorry mijn fout,usb gevonden mvg |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
In Itunes zie ik nu onmiddellijk herstel mogelijkheid voor apple tv.
Maar de duf mode lukt niet. Mag ik zo herstellen,of kan ik nadien dan niet meer jailbreaken? mvg |
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes verder. |
|
|||
|
|||
Nu device dedected.
Wat nu? mvg ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 juli 2014 om 17:09 ---------- Apple tv werkt wel maar jailbreaken lukt niet. Hoe weet ik welke versie software erop staat? Ik ben terug naar fabrieksinstellingen gegaan maar misschien staat de nieuwe software(die niet gejailbreaked kan worden) erop? mvg ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 juli 2014 om 18:03 ---------- Blijkbaar klopt dit niet helemaal. Als je op herstellen klikt,laad hij ook automatisch de nieuwste software:6.02 dus,en deze kan ik niet jailbreaken. IS er een mogelijkheid om eerst terug te downgraden? IN dfu mode krijgen lukt blijkbaar niet. De led gaat nu niet snel pinken maar in frequenties van 3. Iemand nog een idee? mvg |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Na enkele malen te proberen kan ik een vorige versie erop zetten,maar 5.03 gaat niet(error)
Welke versie kan ik nadien jailbreaken? mvg |
|
|||
|
|||
Na 5.3 is niets te jailbreaken op dit ogenblik !! Misschien in detoekomst
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iphone geeft geen service aan wie kan mij hier mee helpen. | susu38 | iPhone algemeen | 3 | 17-09-13 12:07 |
Lees hier wat ik mee maak !! | jpmphone | iPhone algemeen | 8 | 01-01-12 20:13 |
Iemand hier al iets gekocht? | jiepie | iPad algemeen | 5 | 04-10-11 18:31 |
maar ik wil nu iets kopen waar ik meer mee kan | deappelbeer | iPhone Navigatie | 1 | 28-09-10 21:31 |
Wat moet ik hier mee doen? | rickth64 | iPhone algemeen | 2 | 10-05-09 23:42 |
|
|