Apple TV 3 op versterker met TULP discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Ik zou graag het geluid van mijn Apple tv 3 over mijn versterker laten lopen. Er is één probleem het is een oudere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple TV 3 op versterker met TULP
Hallo allemaal!
Ik zou graag het geluid van mijn Apple tv 3 over mijn versterker laten lopen. Er is één probleem het is een oudere versterker Zelf heb ik der niet veel verstand van, daarom deze vraag. Makkelijker om een nieuwe versterker te kopen of? ......... Ik heb een nieuwe samsung LED tv En het gaat om een oudere Sony versterker. Nu krijg ik het geluid gewoon uit de tv maar dat wil ik graag veranderen Alvast bedankt! Joshua. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Er zijn RCA (tulp) naar Optical Audio (wat op je Apple TV zit) converters op de interwebs te vinden. De kwaliteit van het geluid ligt aan de Sony versterker.
|
|||
|
|||
Ik denk dat het makkelijker is om het geluid vanaf de TV door te sturen naar de versterker. De TV is behoorlijk recent en heeft dus ongetwijfeld een functie om de interne TV speaker uit te schakelen. Geluid van via een scart aansluiting als uitgang met tulpkabeltje naar de versterker of gewoon ouderwets de koptelefoonstekker van de TV gebruiken en dan naar de versterker.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple tv via HDMI op versterker? | Bianco | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 05-05-14 10:15 |
Geluid in de douche via Apple TV met airplay, maar welke versterker? | JWolters | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 9 | 22-09-12 14:48 |
Apple TV 3 Wi-Fi versterker | woutervandenberg | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 7 | 01-07-12 13:42 |
Kan ik mijn apple 3 tv aansluiten op deze versterker? | satshow | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 5 | 06-04-12 12:46 |
Muziek: iPhone op versterker | Tjedemich | Muziek, foto & video | 18 | 30-08-11 10:51 |
|
|