Apple TV 3e generatie: waar nog te koop? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik ben al een tijdje opzoek naar een 3e generatie Apple TV. Ik weet dat deze door Apple uit de verkoop is gehaald, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple TV 3e generatie: waar nog te koop?
Beste mensen,
Ik ben al een tijdje opzoek naar een 3e generatie Apple TV. Ik weet dat deze door Apple uit de verkoop is gehaald, maar vraag mij toch af of iemand (toevallig) nog een (kleine) elektronicazaak weet die een derde generatie Apple TV verkoopt. Natuurlijk weet ik dat ik op marktplaats kan kijken, maar aangezien ik echt opzoek ben naar eentje in nieuwstaat, gaat dat dan wat moeilijk worden. Alvast bedankt voor jullie hulp! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mediamarkt hier in Utrecht had ze laatst nog.
|
|
|||
|
|||
Ik heb er 2 op marktplaats gekocht en werken allebei prima, volgens mij kan er ook niet veel aan mankeren 2e hands. Dus waarom niet van MP? Waren €40,- per stuk
|
|||
|
|||
Zou misschien de mijne over kunnen nemen voor € 50,-
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar kan ik nog apps voor mijn i pod touch 1ste generatie vinden ? | cocacola | iPhone algemeen | 3 | 20-03-13 13:41 |
ipad 1 waar nog te koop??? | doralien | iPad algemeen | 10 | 23-06-11 16:22 |
iphone 4 Tmobile waar nog te koop Rotterdam? SPOED!! | johnjrambo2008 | Archief | 2 | 26-12-10 14:39 |
Ipad waar nog te koop | silvan28011975 | iPad algemeen | 16 | 31-07-10 12:28 |
Waar nog 1ste generatie iPhones te krijgen | davek | Koopinformatie Nederland | 5 | 19-12-08 20:46 |
|
|