Waar kan ik nog apps voor mijn i pod touch 1ste generatie vinden ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb een i pod touch 1ste generatie . Nu wil ik apps downloaden ,maar helaas lukt dat niet . De i pod heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar kan ik nog apps voor mijn i pod touch 1ste generatie vinden ?
Hallo
Ik heb een i pod touch 1ste generatie . Nu wil ik apps downloaden ,maar helaas lukt dat niet . De i pod heeft ios 3.1.3 als besturingsprogramma ,de meeste apps heb je een nieuw stuur programma nodig. Wie kan mij verder helpen ? Is er een mogelijkheid om er een ander stuurprogramma op te zetten ,of is dit niet mogelijk. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ben niet zo heel erg thuis in de iPod maar als je je iPod aan iTunes hangt, komt die dan niet met de mededeling dat er een nieuwere versie van iOS beschikbaar is? Als ik mijn iPod Nano (6G) aan iTunes koppel zoekt iTunes daar nl. wel naar.
Zo ja, updaten die handel. Zo nee, misschien tijd voor een nieuwe(re)?
|
|||
|
|||
Hoger als 3.1.3 kan je met de eerste generatie niet, volgens een schema voor ontwikkelaars wordt aangeraden iOs 3.1.3 niet meer te ondersteunen op de eerste generatie iPod Touch. Ik denk dat het tijd is voor een nieuw(er) model.
|
|
||||
|
||||
Je kan de aangepaste 3.1.3 whited00r-firmware op de eerste generatie iPod touch zetten, dan heb je ook toegang tot een soort app store met oudere gratis apps zoals Facebook.
Hier kun je er alles over lezen: Whited00r Upgrade Unlock Jailbreak iPhone 2G/3G iPod Touch 1G/2G |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps te koop? waar kan ik deze vinden? Marktplaats? | stefke1974 | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 29-08-11 13:15 |
Video: waar kan ik mijn film terug vinden op mijn iphone | henkie73 | Muziek, foto & video | 2 | 23-04-11 22:33 |
waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)? | uncu129 | iTunes | 2 | 03-02-11 13:18 |
Waar kan ik mijn herstel copie vinden en terug op mijn iphone plaatsen? | dakine | iTunes | 5 | 12-02-10 17:33 |
Waar nog 1ste generatie iPhones te krijgen | davek | Koopinformatie Nederland | 5 | 19-12-08 20:46 |
|
|