Apps te koop? waar kan ik deze vinden? Marktplaats? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Weet niet of dit de juiste plaats is om dit bericht te plaatsen. Indien niet ,sorry, en jullie mogen altijd topic in juiste plaats ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Apps te koop? waar kan ik deze vinden? Marktplaats?
Hallo,
Weet niet of dit de juiste plaats is om dit bericht te plaatsen. Indien niet ,sorry, en jullie mogen altijd topic in juiste plaats verhuizen dan. Ik ben opzoek naar een volledige app die te koop is. Let wel, een app dat mensen zoeken, of toch success heeft. Is hier een marktplaats voor? want ik heb al zitten zoeken op het internet, maar, het enige dat ik tot hiertoe vind, zijn bedrijven of freelancers die app ontwikkelen, maar niet echt verkopen. Weten jullie waar ik er kan vinden? Bedankt. Mvg, stef |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
In de AppStore zijn honderdduizenden Apps te koop:
https://www.apple.com/iphone/apps-for-iphone/ Of wil je rechten van een App van iemand kopen? Om daar zelf mee te gaan verdienen?
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Er zijn wel eens (rechten van) Apps te koop geweest op eBay:
App Watch: Auctioning an Apple iPhone App on eBay - Digits - WSJ |
|
||||
|
||||
ja, ok, maar, zijn er andere websites waar je apps met volledige rechten kan kopen?
Een soort van marktplaats waar devlopers hun apps verkopen... |
|
|||
|
|||
Je bedoelt een developer die een compleet project verkoopt? Meestal doen ze dat met de reden dat de verkopen tegenvallen, en verkopen ze het complete project aan een andere developer, zodat die de app kan verbeteren en weer op de markt brengen. Dit soort 'aanbiedingen' heb ik op iphonedevsdk.com wel eens voorbij zien komen, gebruik de zoekfunctie aldaar.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hey, Bedankt voor je reactie, ik ga zeker even kijken. |
Labels |
applicaties, apps, te koop |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wie weet waar ik deze thema kan downloaden?? | richardwrx03 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 25-11-10 17:50 |
Ipad Ibooks app, waar is deze te vinden? | marco1983 | iPad algemeen | 2 | 11-05-10 10:40 |
TomTom: waar kan ik favorieten map vinden? | truckdiver | iPhone Navigatie | 1 | 15-02-10 13:04 |
Finder.app waar kan ik die vinden? | OwBeeGee | iPhone Apps | 7 | 01-04-08 17:13 |
Wie weet waar je deze wallpaper kan vinden?? | PriZe | Ringtones en Wallpapers | 3 | 18-01-08 17:05 |
|
|