Iphone geblokkeerd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Mijn Iphone is geblokkeerd doordat mijn zusje mijn code heeft proberen te kraken. Nu staat er iphone geblokkeerd verbind met itunes. Is er een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone geblokkeerd
Hallo
Mijn Iphone is geblokkeerd doordat mijn zusje mijn code heeft proberen te kraken. Nu staat er iphone geblokkeerd verbind met itunes. Is er een manier om mijn iphone te deblokkeren want ik ken mijn code wel en er staan belangrijke foto's op die graag zou willen. Weet iemand hoe ik aan die foto's kan geraken? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is het niet gewoon je SIM-kaart die geblokkeerd is?
|
|
|||
|
|||
Als het alleen om die foto's gaat kun je je iPhone aan je pc hangen en via de Windowsverkenner naar je iPhone gaan. In de map DCIM staan je foto's.
Volgens mij kun je je iPhone via iTunes herstellen en eventueel de laatste back-up weer terug plaatsen. Als je het om de pincode van je simkaart gaat moet je de puk-code invoeren die je bij je simkaart hebt gehad (of kun je opvragen via je provider).
|
||||
|
||||
Kun je dan aan die foto's op je PC als de iPhone gelocked is?
Dat lijkt mij dan een veiligheidslek.
|
|||
|
|||
Volgens mij kun je via de Windowsverkenner het flashgeheugen / map DCIM gewoon benaderen. Ben overigens niet van plan om mijn iPhone opzettelijk te blokkeren om het uit te proberen
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tips!
Ik heb het geprobeerd maar er staat er dat er 0 items inzitten zijn er nog andere mogelijkheden ? en het is echt de iphone code slot dus niet de sim-kaart code. En een back-up gaat ook niet |
|
||||
|
||||
Gecko iPhone toolkit...
Google en kauw d'r vervolgens op... Suc6...
|
|||
|
|||
http://support.apple.com/kb/HT1212?viewlocale=nl_NL
hallo probeer deze link. Hier staat beschreven hoe je het moet doen als je niet meer via itunes kan herstellen. Je moet dan kiezen als u uw apparaat nog nooit heb gesynchroniseerd met itunes. groetjes Monique |
|
|||
|
|||
Opmerking: u kunt uw apparaat instellen om zichzelf te wissen als een verkeerd wachtwoord tien keer na elkaar wordt ingevoerd. Deze instelling is standaard uitgeschakeld. U kunt die inschakelen door te tikken op Instellingen > Algemeen > Codeslot.
Ik hoop dat deze optie niet ingesteld stont bij jou anders zul je wel eens extra boos kunnen zijn op je zusje |
|
|||
|
|||
Wat dan weer niet werkt op een iPhone met een jailbreak en onder bepaalde omstandigheden serieuze problemen kan veroorzaken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
jailbreak problemen worden eigenlijk hier niet behandeld. maar ik hoop dat je met een jailbreak 'zoek mijn iphone" nog kan gebruiken dan kun je je toestel ook wissen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Vandaar mijn reactie |
|
|||
|
|||
Ik geef advies over IOS, want ik ken zeer weinig van jailbreak
De posters hier mogen hebben wat ze willen maar moeten eigenlijk hun jailbreak vragen ergens aders op dit forum stellen. Jailbreak forum > Jailbreak en Unlock forum > iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS Dit is wat jij deed |
|
|||
|
|||
Nee, ik waarschuwde alleen maar voor serieuze problemen indien jouw adviezen opgevolgd worden. Dat is alles
De TS weet nu dat hij het toestel niet mag wissen, op welke manier dan ook. Zonder dieper in te gaan waarom dit niet mag/kan want dat valt inderdaad onder de Jailbreak Faculteit |
|
|||
|
|||
Staan je foto's niet in de fotostream?
|
|
|||
|
|||
Gaat dit echt om een iPhone 2G met 3.1.3? Dan zijn er vast genoeg manieren om (via de noodoproep) de code te omzeilen. Probeer anders, als hij gejailbreakt is, om via iPhone Explorer / iFunbox de gegevens uit te lezen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone is geblokkeerd | Lee | iPhone algemeen | 82 | 27-01-12 18:28 |
iPhone is geblokkeerd | ssem19 | iPhone algemeen | 5 | 17-10-10 12:01 |
iphone geblokkeerd | lilianne6 | Chat en geruchten | 4 | 27-07-10 14:04 |
iPhone geblokkeerd...? | hockeyboer | iPhone algemeen | 8 | 13-04-10 02:02 |
iphone geblokkeerd | vorderman2 | iPhone algemeen | 0 | 12-03-10 14:03 |
|
|