Foto in bestaande mail toevoegen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg me het volgende af. Stel ik zit met Jan, Piet, Kees, Anne, Sophia of Mirthe te mailen. Op een gegeven moment wil JJan, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto in bestaande mail toevoegen?
Ik vroeg me het volgende af. Stel ik zit met Jan, Piet, Kees, Anne, Sophia of Mirthe te mailen. Op een gegeven moment wil JJan, Piet, Kees, Anne, Sophia of Mirthe natuurlijk een pikante foto van mij zien, omdat ik zo geweldig mooi ben, hoe voeg ik dan een foto toe aan die bestaande mail?
Even zonder gekkigheid, ik weet wel hoe je een foto mailt, of meerdere zelfs. Dit doe je door naar filmrol te gaan, 1 of meerdere foto's te selecteren en vervolgens opsturen in een nieuwe mail. Maar hoe voeg je een foto toe aan bestaande emailconversaties? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
open je film rol.
de gewenste pikant foto klik je aan en je houd je vinger erop tot kopieer verschijnt. dan kopieer je de foto. dan haal je je mailtje weer tevoorschijn en plak je je pikant foto erin. daar niet vergeten de afzender te waarschuwen dat ze niet te hard moeten gaan lachen. suc6 edje |
|
|||
|
|||
Mijn dank is groot Edje!
Mede namens Jan, Piet, Kees, Anne, Sophia en Mirthe... |
|
|||
|
|||
Foto toevoegen aan een ontvangen mail door te beantwoorden of doorsturen:
Hou je vinger voor een paar sec. op de plaats waar je de foto wil. Je krijgt een balkje "Selecteer .......Plak en een pijltje". Klik op het pijltje en jij krijgt nu de mogelijkheid om om foto of video tee te voegen. het is telkens maar 1 beeld dat je kan toevoegen |
|
|||
|
|||
thanks werner
zo leer ik ook nog iets bij. dat is nog veel makkelijker. die gaat ik onthouden. edje |
|
|||
|
|||
haha, helaas werkt Werners oplossing op 5.0.1. niet. maar die andere wel!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Haha. Klopt Werner, alleen houd ik niet echt van updates. Mijn iPhone 5 is dat wel, de 4 niet. Ik wilde net wel de 4 updaten ivm Tele 2 app, maar ik krijg telkens een "Update Controleren" en daarna "Update controleren onmogelijk - Controle van iOS 6.1.2. mislukt, omdat u niet langer verbonden bent met het internet".
Ik ben wel degelijk verbonden met het internet, maar heb de update al "jaren" geleden binnen gehaald en nu zijn we al verder, dus misschien dat het daarom niet lukt. Met andere woorden: hogere krachten zijn het met mij eens, laat de iPhone 4 maar op 5.0.1. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's in bestaande map zetten op de ipad | Moniwol | iPad algemeen | 6 | 11-03-13 14:44 |
Bijlage toevoegen in mail | Ro2012 | iCloud | 4 | 26-06-12 14:08 |
Bestaande MobileMe mail naar iCloud | benjani | iCloud | 7 | 16-04-12 22:52 |
bijlage toevoegen in mail | stefaaaan | iPhone algemeen | 1 | 06-10-08 21:09 |
Windows: Muziek toevoegen aan reeds bestaande bibliotheek | RioolDokter | iTunes | 4 | 20-05-08 03:14 |
|
|