Muziek toevoegen aan reeds bestaande bibliotheek discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb in Itunes, in de muziek map, bibliotheek al een paar honder nummers staan. Echter heb ik wat nieuwe, en die wil ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek toevoegen aan reeds bestaande bibliotheek
Hallo
Ik heb in Itunes, in de muziek map, bibliotheek al een paar honder nummers staan. Echter heb ik wat nieuwe, en die wil ik er bij zetten, zodat deze bij synchronisatie worden overgezet naar de Iphone. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Iemand een idee? Moet ik dan eerst de bibliotheek leegmaken, syncen, en dan in Itunes alle nummers er weer in zetten? Denk dat het maar een kleinigheidje is, maar ik vraag het me af! Bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gewoon in je bibliotheek zetten en syncen?
|
|||
|
|||
ja lijkt mij ook
als in je bibliotheek (zonder nieuwe nummers) staat wat er nu ook op je iphone staat dan moet je gewoon de nieuwe nummers aan de bibliotheek toevoegen en syncen
|
|||
|
|||
Dan probeer ik dat, bedankt mensen.
|
|
||||
|
||||
Ik heb gewoon al mijn nummers en plaatjes en dingen in 1 map staan, ff nieuwe muziek in die map plempen, in iTunes "map toevoegen aan bilbliotheek" en klaar is kees, of henk, of hoe je dan ook mag heten.....
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Reeds bestaande iPhone wordt door iTunes als een nieuwe gezien | triple-iks | iTunes | 1 | 23-09-10 18:46 |
iPhone: Ten einde raad, reeds 8u mijn iPhone weer aan de praat proberen krijgen | tripkip | Jailbreak | 0 | 21-05-10 23:42 |
Windows: Muziek bibliotheek naar IPhone | Appelig | iTunes | 8 | 07-03-10 00:57 |
Windows: Muziek PC synchen met iTunes bibliotheek | Trapani | iTunes | 7 | 17-11-09 12:24 |
Windows: Muziek uit bibliotheek verdwenen? | jay_dee | iTunes | 0 | 10-08-09 17:41 |
|
|