iphone gebruiken op muziek installatie discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vraag mij af of ik m.b.v. een apple airport de iphone op de muziekinstallatie kan gebruiken. Enkele weken geleden heb ik een apple airport ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone gebruiken op muziek installatie
Ik vraag mij af of ik m.b.v. een apple airport de iphone op de muziekinstallatie kan gebruiken.
Enkele weken geleden heb ik een apple airport gekocht, zodat ik wireless muziek kan beluisteren via mijn muziekinstallatie. Zou dit ook kunnen dorde iphone hierop an te sluiten. Zoja wat moet ik dan doen. Groet, Pascal |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone gebruiken voor muziek in auto | Stijn91 | Muziek, foto & video | 0 | 07-04-11 18:16 |
T9 uitzetten en Mp3 uit muziek gebruiken als ringtone | MV_agusta | Ringtones en Wallpapers | 7 | 05-02-10 02:35 |
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone | theet | iTunes | 2 | 19-08-09 11:59 |
Muziek van IPhone afspelen via audio installatie | yves47 | Muziek, foto & video | 6 | 09-11-08 13:04 |
Muziek van de IPOD als Ringtone gebruiken | martin54 | Archief | 2 | 09-05-08 15:46 |
|
|