//

Muziek van IPhone afspelen via audio installatie

Muziek van IPhone afspelen via audio installatie discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanuit mijn MacBook is het mogelijk om via Airport Express de muziek uit ITunes af te spelen op mijn reguliere audio installtie. Volgens ingewijden kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-11-08, 20:41
yves47 yves47 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aalsmeer
Berichten: 4
Standaard Muziek van IPhone afspelen via audio installatie

Vanuit mijn MacBook is het mogelijk om via Airport Express de muziek uit ITunes af te spelen op mijn reguliere audio installtie. Volgens ingewijden kan dat ook vanuit mijn IPhone. Heb alles geprobeerd en overal gezocht maar tot op heden geen oplossing gevonden.
Wie kan me op weg helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-11-08, 20:44
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yves47 Bekijk bericht
Vanuit mijn MacBook is het mogelijk om via Airport Express de muziek uit ITunes af te spelen op mijn reguliere audio installtie. Volgens ingewijden kan dat ook vanuit mijn IPhone. Heb alles geprobeerd en overal gezocht maar tot op heden geen oplossing gevonden.
Wie kan me op weg helpen?
Je bedoelt remote waarschijnlijk !!! Is een app die je gratis in itunes store kunt downloaden en waarmee je dus je itunes bedient op je mac of winpc vanop je iphone.
  #3  
Oud 08-11-08, 20:47
yves47 yves47 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aalsmeer
Berichten: 4
Standaard

Bedankt, ga het proberen. Had er wel van gehoord maar dacht aan een andere toepassing van Remote. Later!
  #4  
Oud 08-11-08, 21:04
yves47 yves47 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aalsmeer
Berichten: 4
Standaard

Heb nu remote op de IPhone, maar moet nog steeds mijn computer aan laten staan om de muziek af te spelen. IPhone is dus nu een afstandsbediening geworden. Had gehoopt dat er een oplossing was om alleen IPhone aan te hebben en de muziek van de IPhone - via airport express - rechtstreeks op de audio installatie te horen. Zonder dat ITunes open moet staan op de computer. Vraag ik nu iets wat niet bestaat?
  #5  
Oud 08-11-08, 21:54
daanhegman's schermafbeelding
daanhegman daanhegman is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 178
Stuur een bericht via Instant Messenger naar daanhegman
Standaard

Wat een gerucht
__________________
Trots lid van iDevclub
  #6  
Oud 08-11-08, 22:08
ninobeukeveld's schermafbeelding
ninobeukeveld ninobeukeveld is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Oudkarspel (N-H)
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yves47 Bekijk bericht
Heb nu remote op de IPhone, maar moet nog steeds mijn computer aan laten staan om de muziek af te spelen. IPhone is dus nu een afstandsbediening geworden. Had gehoopt dat er een oplossing was om alleen IPhone aan te hebben en de muziek van de IPhone - via airport express - rechtstreeks op de audio installatie te horen. Zonder dat ITunes open moet staan op de computer. Vraag ik nu iets wat niet bestaat?
je kan ook gewoon een box met een iPhone dock erin gebruiken met een afstandsbediening.
  #7  
Oud 09-11-08, 12:04
yves47 yves47 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aalsmeer
Berichten: 4
Standaard

Daan, bedankt me erop te wijzen dat het geen interessant gerucht is !
Nico, bedankt voor de suggestie, maar dat is niet helemaal wat ik bedoel.
Deze optie had ik al. Ik kom er nog wel een keer achter.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek van mijn PC afspelen via App ? ErikvT iPhone Apps 3 20-04-11 18:58
Kan je van je muziek via je iPhone afspelen? jerrelino Muziek, foto & video 3 27-08-10 02:02
Oplichten van scherm tijdens afspelen van muziek op FW3.0 lyndon Muziek, foto & video 1 24-06-09 15:19
Windows: Muziek afspelen van Iphone op PC / Apple viktorf iTunes 0 12-09-08 23:31
Muziek: Backlight tijdens afspelen van muziek gavro Muziek, foto & video 5 05-09-08 12:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:19.