Foto effects..? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Weten jullie misschien hoe ik meer uit mijn camera kan halen? Ik zie op online iPhone fotoblogs dat sommige mensen verschillende effect op hun ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto effects..?
Hallo,
Weten jullie misschien hoe ik meer uit mijn camera kan halen? Ik zie op online iPhone fotoblogs dat sommige mensen verschillende effect op hun foto's hebben kunnen toepassen. Zoals, Zwart/wit foto, gekleurde foto met een donker rand omheen, of tekst erop doen, etc.. Kan ik dit van mijn standaard iPhone persen, of moet ik een app hiervoor hebben? En zo ja, (de 2e) kan je misschien ook effe vertellen welke Ik heb een 2.1 3G, standaard. Wil, en ben niet van plan om te Jailbreaken! Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
die randen en andere effecten kan je met de app. Photogene maken .
ik kan deze nieuwe foto's dan niet via adobe downloaden (tekeningetjes met apps gemaakt ook niet) maar dat doe ik dan maar via deze computer - verkenner |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's iPhone 4 met flits geeft blauwe foto | Nicole90 | Muziek, foto & video | 7 | 15-09-12 12:32 |
Lokatie in foto-app werkt niet (itunes synct niet alle foto's op de wereldkaart) | RuudM123 | iTunes | 4 | 24-12-10 23:17 |
Foto: Nederlandse iPhone foto publicaties - geef je foto's op | roelofk | Muziek, foto & video | 1 | 17-05-10 23:20 |
Foto: 2x dezelfde foto's in Foto Bibliotheek en Foto's | Robert M. | Muziek, foto & video | 2 | 14-02-09 23:41 |
Windows: iTunes Visual effects | Gunslinger32 | iTunes | 0 | 10-11-08 15:13 |
|
|