//

Muziek van mijn PC afspelen via App ?

Muziek van mijn PC afspelen via App ? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond allemaal, Ik ben op zoek naar een goede app die de mogelijkheid biedt om alle MP3's die ik op mijn harde schijf van mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-04-11, 20:19
ErikvT ErikvT is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 18
Standaard Muziek van mijn PC afspelen via App ?

Goedenavond allemaal,

Ik ben op zoek naar een goede app die de mogelijkheid biedt om alle MP3's die ik op mijn harde schijf van mijn PC heb staan op mijn iPhone af kan spelen.

Ik ben specifiek op zoek naar een programma dat NIET via iTunes werkt, en een zoekfunctie bevat vanwege mijn nogal grote verzameling MP3's.

In de AppStore heb ik wel MonkeyMote 4 Winamp, JumiAmp, Wmote, iAmpRemote gevonden..maar iemand ervaring hiermee..?

Graag ervaringen en reacties achterlaten !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-04-11, 17:40
Pauluz85 Pauluz85 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 5
Standaard

Hoi ben nieuw hier, maar denk dat ik deze vraag wel kan beantwoorden.

Ik gebruikt JukeFly hiervoor, helemaal gratis en werkt vrij goed en zonder iTunes.
Je moet je dan even registreren op JukeFly, en de server applicatie downloaden voor je OS. Vervolgens mappen opgeven en je kunt via de webbrowser of de bijhorende iphone app (ook gratis) je muziek luisteren. Wel poortnummers goed forwarden in je router anders streamt ie via een proxy met een lagere bitrates.
Succes, hoop dat je hier wat mee kunt
  #3  
Oud 20-04-11, 18:28
Luna K Luna K is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 26
Standaard

Voordat HomeSharing via iTunes werd geïntroduceerd, gebruikte ik ZumoCast ! Zeer tevreden van ! Je installeert de app op je iPhone en bijhorende plug-in op je computer en kan dan alle mappen aanvinken die je wil streamen naar je iphone. Dus je kan op die manier documenten, video's, pdf's en ook muziek afspelen ! Dan moet je dus gewoon de map (of mappen) waar je muziek in staat aanvinken ! Hij kan zelfs je muziek geshuffeld laten afspelen en je kan elk bestand op je iphone downloaden, zodat je het offline kan afspelen/bekijken ook !

Greets

Luna K
  #4  
Oud 20-04-11, 18:58
ErikvT ErikvT is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 18
Standaard Muziek van mijn PC afspelen via App ?

Thanx voor de tips so far!

- Jukefly geprobeerd en werkt inderdaad goed, tis niet helemaal precies wat ik zoek, maar mocht ik niets beters weten te vinden dan zou dit het wel eens kunnen worden !

- ZumoCast ligt er volgens de website even uit omdat ze het programma aan het updaten zijn...kan er dus nog niets over zeggen..maar zodra het beschikbaar is ga ik die uitproberen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan je van je muziek via je iPhone afspelen? jerrelino Muziek, foto & video 3 27-08-10 02:02
Oplichten van scherm tijdens afspelen van muziek op FW3.0 lyndon Muziek, foto & video 1 24-06-09 15:19
Muziek van IPhone afspelen via audio installatie yves47 Muziek, foto & video 6 09-11-08 12:04
Windows: Muziek afspelen van Iphone op PC / Apple viktorf iTunes 0 12-09-08 23:31
Muziek: Backlight tijdens afspelen van muziek gavro Muziek, foto & video 5 05-09-08 12:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:47.