Nike Workout - sensor probleem discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Besten, ik had graag de Nike applicatie opgestart gekregen, alleen wanneer ik de work out start, vraagt hij mij rond te stappen/lopen (voor de kalibratie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nike Workout - sensor probleem
Besten,
ik had graag de Nike applicatie opgestart gekregen, alleen wanneer ik de work out start, vraagt hij mij rond te stappen/lopen (voor de kalibratie van de sensor), maar dit lijkt niet te lukken. Hij blijft "zoeken" en er gebeurt niets. Weet iemand hoelang ik moet blijven rondstappen tot dat de sensor daadwerkelijk werkt ? Of ik misschien nog een andere manipulatie moet uitvoeren ? Deze applicatie stond op mijn IPhone4 standaard (heb er niet voor betaald)... Dank je voor je reactie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
zelf opgelost !
simpel: nike +GPS = geen sensor nodig nike+ Ipod = shoe sensor aanschaffen ! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Proximity sensor probleem na reparatie | Wendy342 | iPhone algemeen | 16 | 29-04-15 23:51 |
Iphone 3GS nabijheids sensor probleem | tjeuke20 | iPhone algemeen | 3 | 06-12-10 15:39 |
Nike + workout uploaden onmogelijk | filip moens | iPhone algemeen | 0 | 14-08-10 11:30 |
Nike+ probleem miles/kilometers | IrisDerks | iPhone algemeen | 0 | 05-07-10 16:48 |
|
|