Iphone 3GS nabijheids sensor probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal. Heb sinds heden ochtend een probleem. Als ik een gesprek ga voeren en hem tegen mijn oor aan hou, dan gaat het scherm ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3GS nabijheids sensor probleem
Hallo allemaal.
Heb sinds heden ochtend een probleem. Als ik een gesprek ga voeren en hem tegen mijn oor aan hou, dan gaat het scherm uit. Maar gaat daarna niet meer aan. Het beëindigen van het moet dus ook met de powerbutton. Heeft iemand hier een oplossing voor? Update: Reeds opgelost. Laatst gewijzigd door tjeuke20; 03-12-10 om 22:09. Reden: Reeds opgelost |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat was de oplossing, want ik en mijn vriendin hebben hier beide ook last van.
|
|
|||
|
|||
Herstel alle instellingen in instellingen-algemeen-stel opnieuw in- herstel alle instellingen.
Hoop dat het bij jullie ook werkt |
|
||||
|
||||
Helemaal top werkt perfect, thnx
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Proximity sensor probleem na reparatie | Wendy342 | iPhone algemeen | 16 | 29-04-15 23:51 |
Nike Workout - sensor probleem | mikespike78 | iPhone Apps | 1 | 20-04-11 14:45 |
Proximity Sensor iPhone 4 | AmpSource | iPhone algemeen | 64 | 30-11-10 17:49 |
sensor in iphone die licht geeft | mr_ootez | iPhone algemeen | 7 | 26-10-08 00:56 |
|
|