//

Geen pushberichten

Geen pushberichten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb sinds vorige week eindelijk een Iphone 4 om mijn US versie 2 af te lossen. Heb de 4 gejailbreaked en weer voorzien van de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-12-10, 14:57
thunder thunder is offline
• iOS 13.2.3
• iPadOS 13.2.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 77
Standaard Geen pushberichten

Heb sinds vorige week eindelijk een Iphone 4 om mijn US versie 2 af te lossen. Heb de 4 gejailbreaked en weer voorzien van de nodige cydiaonderdelen (Winterboard, BiteSMS, enz enz)

Echter krijg ik nu geen pushberichten meer op me Iphone. Heb al geprobeerd met Push Doctor, dit helpt ook niet. Ben ik de enige of zijn er meer mensen met dit probleem? En zo ja, is dit op te lossen? Was juist gewend aan de pushberichten van o.a. Nu.nl voor voetbal....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pushberichten nieuwe mail muggie85 iPhone algemeen 16 18-09-10 12:58
Mogelijk om pushberichten te sturen d.m.v website? joerieve iPhone Apps 8 08-03-10 08:56
pushberichten rafaelisgoed Archief 1 21-01-10 18:20
Ongewenste Pushberichten - iPhone 2G superbaz iPhone algemeen 2 16-07-09 20:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:06.