Mogelijk om pushberichten te sturen d.m.v website? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Ik ben bezig met een website waar mensen hun score kunnen bekijken (allemaal leuk en werk goed). Maar ik wil als een extraatje het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mogelijk om pushberichten te sturen d.m.v website?
Goedendag,
Ik ben bezig met een website waar mensen hun score kunnen bekijken (allemaal leuk en werk goed). Maar ik wil als een extraatje het zo maken dat mensen een pushbericht krijgen als hun score is in gehaald. Nu heb ik zelf geen MAC-OS en kan dus geen applicaties maken (en dit wil ik zelf ook niet). Vandaar me vraag of het ook kan d.m.v een web-applicatie en dat dan via cronjob een pushbericht word gestuurd. Voor de mensen die niet weten wat een push-bericht is (dit is btw via de applicatie van hyves, dus geen web applicatie) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Via een web-applicatie is dit (nog) niet mogelijk.
Je zult dus een IPhone applicatie moet(en laten) ontwikkelen. |
|
|||
|
|||
Ja dit is mogelijk, je kan via een API van een bepaalde website waarvan ik de naam kwijt ben Pushberichten sturen. Gebruikers moeten dan alleen de App van die site installeren.
De app doet verder niets dan Push berichten. |
|
||||
|
||||
Klinkt interessant. Jammer dat je de naam niet meer weet...
|
|
|||
|
|||
Nou, dan zou ik deze site ook graag eens weten.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb je een app voor nodig, maar ziet er interessant uit!
|
|
|||
|
|||
Met Prowl kan het ook. Via mijn website kunnen mensen me een pushbericht sturen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Kwestie van tooltje aanschaffen, registreren, API key genereren en (in mijn geval) in de Wordpress installatie de plugin installeren en de API key invullen. Bij reacties en dergelijke krijg ik nu meteen een pushbericht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen pushberichten | thunder | iPhone algemeen | 0 | 06-12-10 14:57 |
sms sturen enkel mogelijk naar contactpersonen? | Vincent82 | iPhone algemeen | 3 | 22-10-10 16:16 |
Pushberichten nieuwe mail | muggie85 | iPhone algemeen | 16 | 18-09-10 12:58 |
pushberichten | rafaelisgoed | Archief | 1 | 21-01-10 18:20 |
|
|