//

Pushberichten nieuwe mail

Pushberichten nieuwe mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello! Ik heb bij de instellingen van de mail staan dat er een pushbericht komt als ik nieuwe mail heb, ofwel dat ie het automatisch ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-07-10, 08:48
muggie85 muggie85 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 15
Red face Pushberichten nieuwe mail

Hello!

Ik heb bij de instellingen van de mail staan dat er een pushbericht komt als ik nieuwe mail heb, ofwel dat ie het automatisch naar binnen haalt. Maar dat gebeurt nooit, ik moet het altijd zelf handmatig doen. Weet iemand wat ik verkeerd doe?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-07-10, 14:58
played played is offline
• iOS 9.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 133
Standaard

je kunt je email op de achtergrond laten draaien komen ze van zelf binnen
anders bij instellingen handmatig uitschakkelen en op autm. zetten
  #3  
Oud 02-07-10, 15:04
muggie85 muggie85 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 15
Standaard

Hij staat niet op handmatig maar op elk kwartier.
Hoe laat ik de email op de achtergrond draaien? Dan ga ik dat even doen!
  #4  
Oud 02-07-10, 15:24
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

De push functie van iphone zorgt er voor dat je mail binnen wordt gepushed, je hoort het mail plonkje en er komt een nummertje bij je mail icoon wat het aantal mails geeft.
Pushen doet ie alleen als er mail is. Wat voor een soort mail wil je pushen (gmail, mobile-me oid) en heb je die mail zo ingesteld dat ie daadwerkelijk Pushed?

Ik vond dat niet genoeg en heb nu PushMail PushMail - Mail notifications on your iPhone (maar er zijn ook andere) waarbij ik een Popup krijg mét een ferme sound.
Daarna haal ik handmatig de mail binnen.
  #5  
Oud 02-07-10, 15:28
muggie85 muggie85 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 15
Standaard

Ik wil mijn gmail laten pushen. Mijn vriend heeft ook gmail en bij hem komt de mail wel gewoon binnen zoals jij zegt met een plonkje en dan een nummertje van het aantal mailtjes bij de mailicoon.

Ik heb via instellingen bij Mail, Contacten en Agenda en dan naar nieuwe gegevens op push gedrukt, deze staat dus aan (blauw).Ik heb nog nooit een push gekregen als ik mail binnen had, behalve als ik dus handmatig ging kijken of er iets was!

Onder staat Fetch op elk kwartier, dus niet op handmatig.
  #6  
Oud 02-07-10, 21:51
muggie85 muggie85 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 15
Standaard

Ik doe waarschijnlijk toch iets fout want al krijg ik 30 mail binnen, hij geeft geen melding ervan tenzij ik op het mailicoontje druk dan gaat ie ze pas binnen halen.


Push staat ingeschakeld en daaronder staat een vinkje bij Fetch op elk kwartier. Hij doet het overigens nooit, heb nog nooit een melding gehad al gaan er uren voorbij
  #7  
Oud 02-07-10, 23:13
muggie85 muggie85 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 15
Standaard

Wat ik ook heb is dat als ik handmatig mijn email binnen haal, dan komt er soms een melding dit bericht heeft geen inhoud. Dit verdwijnt pas na een paar minuten. Er blijft ook vaak een getal van het aantal mailtjes staan terwijl alle mail al geopend is. Ik snap er niets van
  #8  
Oud 03-07-10, 07:11
played played is offline
• iOS 9.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 133
Standaard

Als je mail openden dan afsluit draait die op de achtergrond mee twee keer home button en daar staat die kost wel erg veel batterij. Je moet wel de nieuwste software hebben 4.0

Laatst gewijzigd door played; 03-07-10 om 07:14.
  #9  
Oud 03-07-10, 13:56
Radar Radar is offline
• iOS 9.2.1
• 9.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Maasland
Berichten: 109
Standaard

Bij mij werkte het altijd goed, totdat ik iOS4 erop heb gezet....ik krijg nu nooit meer een ploink te horen.


Mmm...even bij instellingen gekeken...maar alleen bij MobileMe kan ik push selecteren en dat is ook de enige waarbij push is ingeschakeld....bij Gmail bijvoorbeeld niet...terwijl dat eerst wel zo was....even opzoeken hoe ik dat weer goed instel...
  #10  
Oud 03-07-10, 16:15
played played is offline
• iOS 9.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 133
Standaard

weet het verder ook niet heb gekeken bij mijn instellingen die zijn het zelfe als jou en als je push aan heb staan heeft fetch geen functie volgens mijn staat bij mij onderstaand schema wordt gebruikt als push is uitgeschakeld dus weet het verder ook niet hou ons op de hoogte
  #11  
Oud 16-09-10, 13:25
janher1 janher1 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Radar Bekijk bericht
Bij mij werkte het altijd goed, totdat ik iOS4 erop heb gezet....ik krijg nu nooit meer een ploink te horen.


Mmm...even bij instellingen gekeken...maar alleen bij MobileMe kan ik push selecteren en dat is ook de enige waarbij push is ingeschakeld....bij Gmail bijvoorbeeld niet...terwijl dat eerst wel zo was....even opzoeken hoe ik dat weer goed instel...
Is het nog gelukt? Bij mij werkt het niet
  #12  
Oud 16-09-10, 15:30
Licko Licko is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 50
Standaard

gmail via exchange werkt bij mij prima
  #13  
Oud 16-09-10, 15:31
janher1 janher1 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

Bij mij nu ook, ik had het verkeerd gedaan
Werkt nu super
  #14  
Oud 16-09-10, 16:06
Inno Inno is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

Ik maak gebruik van hotmail, maar krijg het niet gepusht...

Kan iemand mij vertellen welke instellingen ik moet doen, want als ik het via de handleiding van menig site doe krijg ik de melding 'Cannot connect to server'
  #15  
Oud 16-09-10, 19:38
Inno Inno is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

niemand een idee?
  #16  
Oud 17-09-10, 21:30
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Is DIT wat?
  #17  
Oud 18-09-10, 11:58
KillRoy1972 KillRoy1972 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 52
Standaard

Als je gmail gepusht wil hebben moet je het gmail acoount via MS Excange invoeren op de iPhone.

De normale manier gmail in je iPhone zetten ( met de gmail button) heeft geen push functionaliteit ook al kan je deze kiezen.
Hij haalt de mail standaard alleen op als je de mailapp opend, of je kan hem laten fetchen om de zoveel tijd.

Ik heb hem op fetchen staan en niet via Exchange er in gezet, omdat je via Exchange niet de notitie functie kan syncen. Iets wat ik dagelijks gebruik.
De
iPhone rechter dus elk uur, en dit scheeld sowieso batterij duur, pushen kost meer energie...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen pushberichten thunder iPhone algemeen 0 06-12-10 13:57
Mogelijk om pushberichten te sturen d.m.v website? joerieve iPhone Apps 8 08-03-10 07:56
pushberichten rafaelisgoed Archief 1 21-01-10 17:20
Ongewenste Pushberichten - iPhone 2G superbaz iPhone algemeen 2 16-07-09 19:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:58.