"kopen niet mogelijk" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen, Het is niet echt een probleem, maar toch iets wat me irriteerd. Het volgende: als ik met de iPhone via de wifi Apps ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"kopen niet mogelijk"
Hey mensen,
Het is niet echt een probleem, maar toch iets wat me irriteerd. Het volgende: als ik met de iPhone via de Wi-Fi Apps update of koop dan krijg ik tijdens het donwloaden de melding in een popup "kopen niet mogelijk". Hij download de updates en aankopen wel gewoon, en deze zijn ook gewoon te gebruiken en worden ook gewoon afgerekend door click&buy. Dit heb ik sinds de laatste twee updates, daarvoor was dit niet. Niet een groot probleem, maar wil even weten of meerdere mensen hier last van hebben, en of het misschien een bekende bug is in de laatste iOS versies. Foto: Twitpic - Share photos on Twitter Alvast bedank voor de reacties! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Software: "Huidige lokatie" in "Kaarten" niet correct | Lancia | iPhone Navigatie | 14 | 10-10-09 14:57 |
"u kunt niets kopen omdat uw account niet actief is" | yazzdian | Archief | 6 | 19-06-09 11:03 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|