sensor in iphone die licht geeft discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi allemaal, was laatst aan het bellen met me iphone en als je die tegen je oor aan doet dan valt het scherm uit door ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sensor in iphone die licht geeft
hoi allemaal,
was laatst aan het bellen met me iphone en als je die tegen je oor aan doet dan valt het scherm uit door de sensor die er in zit maar wist er al iemand dat dit sensortje ook licht geeft viel mijn op dat ik in het donker aan het bellen was en volgens mijn is dit nog niet bekend en zo wel snel verwijderen dit bericht |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar Ervaringen.
|
|||
|
|||
Reflectie van de LCD. Het lijk namelijk in het donker ook alsof het speakertje (oor) verlicht wordt.
|
|
|||
|
|||
nee het is geen reflectie want ik zie het lampje ook duidelijk uit gaan als je de iphone van je oor afhaald (aleen tijdens bellen) blijft hij nog 3 sec aan staan en gaat daarna uit
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Het is een nieuwe ervaring voor de gebruiker, hij heeft dus ook het volle recht om hierover een post te plaatsen, maar in het vervolg wel meteen in Ervaringen plaatsen.
Groet, Doblie
|
||||
|
||||
Dit komt volgens mij omdat hij een beetje (bijna infrarood?) licht uitstraalt en dan kijkt hoeveel er terug komt om te bepalen of er iets (je oor) tegen de iPhone aan zit.
|
||||
|
||||
Ja misschien bedoelen ze hiermee de lichtsensor, waar je het over hebt (dat je niet tijdens het bellen het touchscreen bedient met je oor).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
opzoek naar batterij indicator die alarm melding geeft | passievrucht | iPhone Apps | 17 | 30-10-12 20:33 |
Proximity Sensor iPhone 4 | AmpSource | iPhone algemeen | 64 | 30-11-10 17:49 |
Agenda die je geluid geeft bij gebeurtenis | xerxes_iphone | iPhone Apps | 10 | 19-10-10 18:17 |
iTunes geeft app updates aan, maar die zijn er niet | Shorty007 | Archief | 3 | 10-09-09 12:15 |
|
|