opzoek naar batterij indicator die alarm melding geeft discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben dus opzoek naar een free app. batterij indicator met een alarm geluid bv dat je kan instellen dat als de accu nog 5% ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
opzoek naar batterij indicator die alarm melding geeft
ik ben dus opzoek naar een free app.
batterij indicator met een alarm geluid bv dat je kan instellen dat als de accu nog 5% heeft dat ie een geluids melding geeft. wie weet er een app? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Euh, dit doet hij standaard al bij 20% en 10%, maar je wil ook 5% hebben????
|
||||
|
||||
Dan ben jij volgens mij de enige die een geluidje meekrijgt met die melding ...
|
|
||||
|
||||
Dan ben ik in de war denk ik, maar hij trilt wel toch????
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Toch piepje?????
App zou ik niet weten, misschien de binnenkort beschikbare OpenNotifier. |
|
||||
|
||||
Probeer Accura eens, ik ken het zelf niet, maar volgens de beschrijving is dot wat je zoekt
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
net gecheckt op mn Phone en nee laat alleen leuk zien hoeveel uur je nog kan geen
geen verdere instellingen ...heeel erg beperkt |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 27-10-10 om 14:52. |
|
||||
|
||||
Als je nou een jailbreak had kon je wellicht het piepje dat je nu hoort vervangen door een ander geluidje wat langer en harder is.
|
|
||||
|
||||
Ik wist niet eens dat er een piepje was. Ik heb dat nog nooit gehoord ...
Laatst gewijzigd door Bomans; 27-10-10 om 15:19. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Correct me if I'm wrong, maar kan het zijn dat je dat geluidje enkel hoort wanneer je een telefoongesprek voert (en dus niet de melding op je scherm kan zien)?
Want ik kan met in die 3 jaar dat ik een iPhone heb echt niet voorstellen dat ik dat al 1 keer gehoord heb ... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
@ timmeh ... thnx had de gratis versie daar kan je geen zak mee....zal straks eens checken.
@ Chrisl ... Jailbreak ja erg leuk maar, wil nog langer doen met mn batterij |
|
||||
|
||||
Daar heb je een punt idd...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik zoek er een die ook een percentage in het balkje bovenin, naast de afbeelding van de batterij geeft.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS met Alarm melding | joostdeman | iPhone algemeen | 0 | 10-03-11 15:43 |
Opzoek naar een app | spongebart | Jailbreak apps en thema's | 1 | 17-05-10 18:07 |
Batterij indicator percentage gaat omhoog? | XIII | iPhone algemeen | 5 | 07-09-09 21:14 |
Appstore: geen background check / geeft geen updates aan in badge indicator | Lezz | iPhone Apps | 0 | 02-06-09 12:34 |
|
|