Batterij indicator percentage gaat omhoog? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tijdens de lunchpauze op mijn werk realiseerde ik me dat WiFi en 3G nog aanstonden terwijl ik beide nauwelijks/niet kan gebruiken daar. Dus besloot ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Batterij indicator percentage gaat omhoog?
Tijdens de lunchpauze op mijn werk realiseerde ik me dat Wi-Fi en 3G nog aanstonden terwijl ik beide nauwelijks/niet kan gebruiken daar. Dus besloot ik die opties uit te zetten. Wat er toen gebeurde verbaasde me nogal:
- bij het uitzetten van Wi-Fi ging het batterij percentage omhoog van 68% naar 70% - bij het uitzetten van 3G ging het batterij percentage omhoog van 70% naar 78% Is dat normaal gedrag? Houdt de iPhone dan rekening met het gebruik bij het tonen van een percentage? (ipv puur de resterende capaciteit van de batterij?)
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ja dat is normaal gedrag komt omdat Wi-Fi en 3g batterij engerie verbuikt ookal gebruik je hem niet zelfde als bluethoot
|
|
|||
|
|||
Net getest op mijn 3G, en daar blijft het percentage gelijk. Het percentage bij mij is geactiveerd via SBSettings. Misschien dat het op een 3GS anders is.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een 3GS en als ik Wi-Fi en 3G uitschakel blijft het percentage gelijk.
|
|
||||
|
||||
ik heb battery control via Jailbreak
en dan kan ik de percentages laten veranderen. ( weet niet waarom magoed ) het is Accuracy en dan Default = 38% Low (SDK) = 35% High (SBSETTINGS) = 34%
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
opzoek naar batterij indicator die alarm melding geeft | passievrucht | iPhone Apps | 17 | 30-10-12 20:33 |
Alle iDevices: Batterij percentage | gufra | Jailbreak | 6 | 14-03-11 22:08 |
iPhone: Probleem batterij percentage jailbreak | elbertox | Jailbreak | 5 | 28-06-10 14:58 |
batterij in percentage | diegie | iPhone Apps | 1 | 10-06-09 13:03 |
[Cydia] Batterij Percentage | Gkidstyle | Archief | 1 | 06-05-09 23:32 |
|
|