//

Agenda die je geluid geeft bij gebeurtenis

Agenda die je geluid geeft bij gebeurtenis discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een 3GS en ik gebruik outlook calender zeer veel. Ik heb outlouk nu gesynced met google agenda en deze gesynced met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-08-09, 18:25
xerxes_iphone xerxes_iphone is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 7
Standaard Agenda die je geluid geeft bij gebeurtenis

Ik heb sinds kort een 3GS en ik gebruik outlook calender zeer veel.
Ik heb outlouk nu gesynced met google agenda en deze gesynced met Informant (gekocht bij Apllestore). Helaas krijg ik, als de Iphone in standby staat, geen herinnering bij afspraken (bijv 10 minuten van te voren). Welk agenda programma voor de Iphone heeft dit wel (en die ook een weeknotitie heeft, zoals Informant. Natuurlijk moet hij "live" kunnen syncen met Google Agenda.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-08-09, 19:43
naldje's schermafbeelding
naldje naldje is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Woubrugge
Berichten: 52
Standaard

de standaard agenda geeft een geluidje
__________________
4 x iPhone 1st generation 8 GB + Jailbreak || 2 x iPhone 3G 16 GB + Jailbreak || 2 x iPhone 3G S 32 GB
  #3  
Oud 13-08-09, 20:58
xerxes_iphone xerxes_iphone is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 7
Standaard

Maar die is weer niet in een weekoverzicht te zetten (de agenda dus).
Vandaar dat ik iets anders zoek.
Iemand nog suggesties?
  #4  
Oud 13-08-09, 22:42
brummy's schermafbeelding
brummy brummy is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: zoetermeer
Berichten: 90
Standaard

heb ook pocket informant die sync met google calender en krijg netjes een sms op de tyd die ik ingesteld heb!
dus wat bedoel je precies?

rob
  #5  
Oud 14-08-09, 10:40
xerxes_iphone xerxes_iphone is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 7
Standaard

Ja, dat is precies wat ik wil hebben.
Ik dacht het zo te hebben ingesteld, maar als mijn Outlook (2007) synct met Google, dan zie ik op Google calender dat er een pop up (-10 minuten) verschijnt ipv een SMS, terwijl ik bij instellingen van Google calender alleen maar SMS in heb gesteld.
Als ik een afspraak noteer rechtstreeks in Google calender, gaat het wel goed.
Heb je enig idee welke instelling ik niet goed heb staan?
MAW: koppeling tussen outlook en Google geeft alleen een pop up.
rechtstreeks in Google geeft wel een sms.

Alvast bedankt!
  #6  
Oud 14-08-09, 21:36
brummy's schermafbeelding
brummy brummy is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: zoetermeer
Berichten: 90
Standaard

hoi
ik moet zeggen dat ik geen outlook gebruik dus daar kan ik niets over zeggen
ik gebruik alleen g agenda en p informant.
in agenda linksonder op instellingen drukken dan naar mobieleinstellingen en daar de gevraagde gegevens invullen,code invullen die je ontvangt en opslaan.
dan rechtsboven op instellingen,dan agenda's en op meldingen achter jouw agenda (ik heb er meerdere) daar sms en meldingtyd kiezen en alles op sms zetten.
dan opslaan en het werkt! nou ja de volgende dag dan zolang duurde het bij mij en enkele anderen.
ik ben hier heel tevreden mee werk er nu al een poosje mee. top!

hoop dat het hier mee lukt suc6
rob
  #7  
Oud 16-08-09, 14:49
xerxes_iphone xerxes_iphone is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 7
Standaard

Ik heb gelezen dat Outlook niet kan zorgen dat er een sms-reminder gemaakt wordt in Google Calender; alleen een pop up.
Dat is idd ook mijn ervaring.
Mijn tussenoplossing is nu: ook de kalender van de Iphone (standaard), Caldiv (oid) laten syncen met Google Calender en de standaard kalender geeft wel een reminder voor mijn afspraken.

Bedankt voor jullie reacties; mocht iemand anders een goede koppeling weten tussen outlook en Iphone, dan hou ik mij aanbevolen!
  #8  
Oud 16-08-09, 17:37
Franciskine Franciskine is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 22
Stuur een bericht via MSN naar Franciskine
Standaard

Ik ken het probleem, Apple laat voorlopig nog niet toe om andere agenda software te linken met hun agenda, vandaar dat het ook niet mogelijk is om geluid te koppelen aan de herinneringen van Pocket Informant. Ik heb contact opgenomen met de makers van PI en ze verzekerden me dat bij een volgende versie die mogelijkheid waarschijnlijk een feit wordt.

Ik heb een workaround gevonden voor dit probleem, het vraagt wat meer typwerk maar het werkt, gebruik je alarmklok als agenda; dan heb je zelfs de snooze mogelijkheid.

Het is op dit ogenblik een beetje behelpen met de agenda van de iphone want die staat echt wel in zijn kinderschoenen in vergelijking met de WM toestellen . . . maar wat niet is, kan nog komen, niet?

Even OT : Mij stoort ook vooral de mogelijkheid dat Flash niet ondersteund wordt op de iphone, echt een misser van jewelste . . . ik begrijp niet waarom ze dat niet inbouwen.
  #9  
Oud 09-10-09, 13:47
winock's schermafbeelding
winock winock is offline
• iOS 6.1.6
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Saalfelden in Oostenrijk
Berichten: 47
Wink misschien zo...

ik heb de calengoo app, het geeft een mooi weekoverzicht en de mogelijkheid tot veel instellingen, ik heb een google calender gemaakt ik gebruik outlook enz....

ik maak in calengoo een afspraak, deze update automatisch (onmiddelijk) de google calender, wanneer ik de originele Iphone calender opstart maakt deze automatisch een verbinding met Googlecalender en update zichzelf .

op dit moment zijn er drie calenders syncroon met elkaar en via google calender sync word alweer mijn outlook geupdate....

eenvoudig toch ;-)
  #10  
Oud 19-10-10, 17:06
Cal Al Cal Al is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 4
Standaard Calendar Alarm geeft geluid waar je niet omheen kan

Calendar Alarm synchroniseert met je standaard iPhone Agenda (of elke andere agenda die door de standaard iPhone agenda database wordt ondersteund) en voegt een luid en lang alarm met een geluid naar keuze toe. Je kan nieuwe afspraken ook direct toevoegen in Calendar Alarm, die komen dan gewoon in de database terecht en kun je in andere agenda's bekijken.
http://itunes.apple.com/nl/app/calen...rm/id367803799 Calendar Alarm
  #11  
Oud 19-10-10, 18:17
Franciskine Franciskine is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 22
Stuur een bericht via MSN naar Franciskine
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cal Al Bekijk bericht
Calendar Alarm synchroniseert met je standaard iPhone Agenda (of elke andere agenda die door de standaard iPhone agenda database wordt ondersteund) en voegt een luid en lang alarm met een geluid naar keuze toe. Je kan nieuwe afspraken ook direct toevoegen in Calendar Alarm, die komen dan gewoon in de database terecht en kun je in andere agenda's bekijken.
http://itunes.apple.com/nl/app/calen...rm/id367803799 Calendar Alarm
Op dergelijke applicatie zat ik al heel lang te wachten, dus onmiddellijk aangekocht
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
lockscreen agenda apps die andere agenda apps integreren? Metternich Jailbreak apps en thema's 0 23-01-11 15:28
hoe: geen geluid bij 'n Agenda melding, maar wel trillen? gerard0610 iPhone algemeen 4 08-12-10 11:23
App die je geluid automatisch aanpast krijg064 iPhone Apps 2 10-03-10 15:11
Windows: iTunes geeft gekraak in geluid kapiteiniglo iTunes 3 03-01-09 15:03
sensor in iphone die licht geeft mr_ootez iPhone algemeen 7 26-10-08 00:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:37.