App die je geluid automatisch aanpast discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een (gratis) app die op bepaalde tijdstippen (door jouw zelf ingevoerd) je ringtone automatisch naar trillen omzet of alles op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App die je geluid automatisch aanpast
Ik ben op zoek naar een (gratis) app die op bepaalde tijdstippen (door jouw zelf ingevoerd) je ringtone automatisch naar trillen omzet of alles op stil zet (handig voor 's nachts). Ik meen ooit iets gelezen te hebben, maar geen idee meer waar... (en hier kom ik 't niet tegen).
Weet iemand of zo'n app bestaat en hoe die heet? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Daarvoor zul je moeten jailbreaken. Dan zijn er een paar apps die dat kunnen.
Dan heb je MyProfiles Autosilent SBSchedule Maar niets van dit is gratis. Laatst gewijzigd door Bomans; 10-03-10 om 14:59. |
|
|||
|
|||
|
Labels |
automatisch, omzetten, ringtone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Agenda die je geluid geeft bij gebeurtenis | xerxes_iphone | iPhone Apps | 10 | 19-10-10 18:17 |
iPhone automatisch geluid zachter en power-off | NvantHoff | iPhone algemeen | 1 | 27-03-09 11:41 |
Geluid automatisch op half-zacht | mcman | iPhone algemeen | 0 | 18-11-08 15:02 |
|
|