Back-up maken Apps discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarschijnlijk moet mijn iPhone binnenkort weg voor reparatie aan de accu. Nu wil ik mijn apps natuurlijk behouden, maar ik heb geen idee hoe ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Back-up maken Apps
Waarschijnlijk moet mijn iPhone binnenkort weg voor reparatie aan de accu.
Nu wil ik mijn apps natuurlijk behouden, maar ik heb geen idee hoe ik een back up moet maken van de apps van mijn iPhone naar iTunes? Toen ik dat de vorige keer deed, was ik alle apps op mijn iPhone kwijt! Toen ik heb zeker iets niet goed gedaan. Wie kan mij hierbij helpen, heb net gezocht maar dat leverde niks op. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bij het synchroniseren wordt er automatisch een backup gemaakt van je iPhone. Als je je iPhone weer terug hebt, kan je deze terugzetten en heb je alles nog
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie helpt mij een back-up maken van mn Iphone zonder Itunes? | Gootje78 | iTunes | 4 | 15-08-10 11:04 |
Back panel/achterkantje/ back cover vervangen | Melle123 | Koopinformatie Nederland | 1 | 20-05-10 17:50 |
Back-up maken | GRozenberg | Unlock [archief] | 4 | 16-11-08 19:35 |
Back maken van Cydia/Installer Apps? | bababakkus | Jailbreak apps en thema's | 5 | 21-08-08 15:46 |
Back up maken en restoren | herbie65 | iPhone algemeen | 6 | 14-02-08 16:11 |
|
|