Welke generatie Apple TV voor mij? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil de foto's en slideshows, die ik in Photo's op mijn IMac heb staan, ook via een Apple TV op mijn LG Smart TV ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke generatie Apple TV voor mij?
Ik wil de foto's en slideshows, die ik in Photo's op mijn IMac heb staan, ook via een Apple TV op mijn LG Smart TV zien. Verder verlang ik van de Apple TV eigenlijk niets, omdat ik bij de TV ook al een Sony Mediaspeler heb. Welke generatie Apple TV heb ik minstens nodig voor deze toepassing?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waarom zou je voor alleen deze functionaliteit een Apple TV aanschaffen? De meeste smart TV's hebben de mogelijkheid om foto's te bekijken die ze benaderen via het netwerk.
|
|
|||
|
|||
Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen. Heb van alles geprobeerd. Tweedehands Apple TV leek mij een ernvoudige en goedkope oplossing.
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand een antwoord voor mij?
|
|
|||
|
|||
Hartelijk dank voor alle hulp bij mijn allereerste vraag op dit forum. Geweldig!!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Doe een klacht bij de personeelsmanager... oh wacht, dit forum bestaat compleet uit medegebruikers die vrijwillig je vragen beantwoorden. |
|
|||
|
|||
Qcollective hartelijk dank voor de snelle en prima reactie. Hier heb ik iets aan!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dank voor het medeleven Gonus!!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Welke generatie heb ik? | loek2009 | Jailbreak | 17 | 25-09-09 17:42 |
|
|