Jailbreak Apple TV 3 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Weet iemand of het al mogelijk is om een apple Tv 3 te jailbreaken ? Bedankt voor alle reacties...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak Apple TV 3
Hallo
Weet iemand of het al mogelijk is om een apple Tv 3 te jailbreaken ? Bedankt voor alle reacties |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja, heel veel mensen weten het. en Nee, hij is niet te jailbreaken.
|
|
|||
|
|||
En zo'n jailbreak gaat er ook niet komen.
Niemand gaat zich nog bezighouden met een JB voor iOS 8 op een A5 processor. Firecore in ieder geval niet. Die zijn druk bezig met Infuse 4 (Infuse 4.1 Beta 1 is een uurtje geleden uitgekomen). |
|
|||
|
|||
Ik ben deze http://snow3rd.com/ tegen gekomen, maar kan nergens geen reviews of gebruikerservaringen vinden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Snow3rd : Jailbreak Apple TV 3
: vergeten in de link enne eigen risico om daar te downloaden en te gaan huilen nadat je device om zeep geholpen wordt. maar het kan zomaar ook koosjer zijn alleen ik betwijfel het ten zeerste u bent gewaarschuwd. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Voor zover ik weet is een AppleTV 3 inderdaad niet te jailbreaken. Een AppleTV 2 (die er van buiten identiek uitziet en waar het enige verschil is dat het maar werkt tot 720p en oudere software draait) kan wél worden gejailbreakt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] | Elvan | Jailbreak | 12 | 19-04-10 16:55 |
|
|