Apple TV & Netflix discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Tegenwoordig gaat alles bij mij alles "volautomatisch" Als er een nieuwe episode uitkomt van mijn te kijken serie zal die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
there are no strangers, just friends who never met before Laatst gewijzigd door Lucien1966; 11-07-11 om 11:51. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik ook ben benieuwd!
|
|
|||
|
|||
Je kunt ook een DNS rerouting doen, doe ik nu op mijn Sony Internet TV en iPad.
Werkt super. Unblock Us - unblock your favourite video and social websites $5 per maand. |
|
|||
|
|||
Als dienen ios 5 uit is denk ik er ook aan om de apple tv te jailbreaken of het zou moeten zijn avplayer mijn films en dergelijke zonder probleem via Wi-Fi doorstreamt naar de apple tv en zo naar de tv uiteraard.
Want nu dienen airvideo; kutboel me dat toch is, eerste 15min dikwijls oke en dan opeens gedaan ermee,ppff, er komt dan op er fouten zijn ofzo maar er zijn natuurlijk geen fouten want als ik nadien gewoon via hdmi aansluit en kijk werkt het perfect. Dienen air video zit mee fouten, nie mijn bestanden. |
|
|||
|
|||
Ik wil graag 'unblock us' testen maar voor nu lukt het niet. Ik heb de DNS aanpassingen op allebei ATV2 en Aairport extreme (allebei herstart natuurlijk).
Ik heb nog geen Netflix account maar ik zou toch ook de TV shows kunnen huren, toch ? |
|
|||
|
|||
Ik heb in de setting's mijn I-Tunes store account veranderd van locatie Nederland naar United States, een US Apple ID aangemaakt, via een giftcard wat dollars op mijn account gezet, en ik kan nu alles kopen en huren via m'n ATV2. Dus geen dns instellingen veranderen, proxyservers etc.
Greetz |
|
|||
|
|||
Citaat:
Daar komt Unblock Us dus kijken... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Een getweakte versie van utorrent.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@Lucien1966 ik heb ook zo'n setup als Bomans, alleen heb ik een Qnap(NAS) staan met Sabnzbd, die middels een rss feed van nzbs(dot)org automatisch mijn series download. XBMC heeft als TV Shows folder mappen op de Qnap. Dit is redelijk goed te doen zelf.
|
|
|||
|
|||
Is het met de nieuwe updates van IOS en Atv inmiddels mogelijk om de ontvangst van Netflix (via VPN server) op de iPad te streamen naar de ATV2? Met AirPlay mirroring?
|
|
||||
|
||||
Je kan alles mirroren van je iPad2 naar je atv2, dus op papier zeg ik ja, dat moet lukken.
Of het in de praktijk ook zo is ... probeer het eens. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zover ik zie heeft de Netflix app voor ipad geen 'airplay' ondersteuning. Dus niet.. Of begrijp ik verkeerd ? |
|
|||
|
|||
Ik heb ook vet lang zitten zoeken naar een manier om direct vanaf mn Apple TV Netflix te kunnen kijken en ik kon het eerst ook niet vinden, maar nu heb ik echt een makkelijke manier gevonden om direct vanaf je Apple TV Netflix te kijken!
op vpn-router.nl kun je een router bestellen die zij dan zo voor jou instellen als je dat wilt (want ik ben echt zo a-technisch als de pest) dat het VPN al ingesteld staat. groetjes eef. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Netflix naar Nederland ! Apple TV comes of age | BertvanHorck | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 8 | 15-08-14 16:03 |
Netflix & iPad | ProMac | iPad algemeen | 9 | 05-01-11 16:44 |
Apple store & Telecombedrijven Rome | harriepopov | Overige providers Nederland | 4 | 14-08-09 18:45 |
|
|