ATV Jailbreak?? discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Zou dit op korte termijn kunnen?en wat hopen we dan we we er dan meer met kunnen?, persoonlijk hoop toch op een jailbreak waar je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ATV Jailbreak??
Zou dit op korte termijn kunnen?en wat hopen we dan we we er dan meer met kunnen?, persoonlijk hoop toch op een jailbreak waar je torrents mee kan benaderen!
greets |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dan zal er toch eerst een jailbreak moeten komen voor iOS 9.1/9.2. Als zo'n jailbreak goed werkt en er zijn voldoende vectoren op de TV 4 aanwezig om de exploits te injecteren dan kan er eventueel ook een jailbreak voor de TV 4 komen. Voldoende vectoren is een conditio sine qua non.
En dat is ook de reden waarom er nog steeds geen jailbreak voor de TV 3 is, Onvoldoende vectoren om exploits te injecteren. Hoe kort (of lang) die termijn is weet ik niet. Mijn glazen bol ook niet want die draait nog op Windows XP en heeft veel last van BSOD's. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan dus zelf applicaties buiten de App-Store om erop zetten. Hiervoor heb je wel een Mac nodig met XCode erop en een developer account. XCode en een developer account zijn tegenwoordig gratis bij Apple. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Thanx !!! iemand proberen?? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 februari 2016 om 17:12 ---------- een NED gevonden https://www.techmania.nl/20265/zo-in...ilbreak-nodig/ |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
durf eigenlijk niet zo goed ! kan er wat fout gaan ?waarom hebben jullie geen kodi erop staan ??
|
|
|||
|
|||
Veel kan er niet mis gaan. Xcode side loading is natuurlijk niet speciaal uitgevonden voor Kodi. Als zo'n side loaded app niet goed werkt dan merk je dat meteen.
Ik gebruik Kodi (Of XBMC) niet. Ik heb meer dan voldoende aan Infuse 4.x.x en Plex. |
|
|||
|
|||
Hoe kom ik aan een (gratis) developer account??
|
|
|||
|
|||
Een account aanmaken op https://developer.apple.com
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Lees het onderstaande artikel eens:
Sideloading van apps op iPhone en iPad: Nederlandse uitleg Ik ga het hier bij laten. Succes verder. |
|
|||
|
|||
Op youtube zijn verschillende how-to's te vinden om Kodi op je apple TV te installeren. En moet gezegd, dit werkt perfect. Had hiervoor een raspberry Pi 2, maar deze is nu de deur uit, omdat Kodi op de ATV 4 werkt als een tierelier. Dus nu het perfecte all-in-one toestel. Kodi, Netflix, Plex enz...
|
|
|||
|
|||
Blijft Kodi werken na een iOS update? Of moet het dan weer opnieuw gesideload worden?
|
|
||||
|
||||
Dat hangt er onder andere van af of Kodi API's gebruikt die in die nieuwe versie van tvOS deprecated zijn geworden...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ATV 3 jailbreak?.. Of toch niet? | DrummerSays | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 17-04-14 22:49 |
heb een atv 2 met jailbreak | samsam1 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 30-10-12 09:10 |
Nog geen jailbreak atv 3 | lopac42 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 25-10-12 23:23 |
Apple TV: ATV 2 Seas0nPass Jailbreak | milan13 | Jailbreak | 213 | 24-01-12 11:47 |
Jailbreak Atv 2 Lukt niet.. | Silessa | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 20 | 22-12-11 00:35 |
|
|