heb een atv 2 met jailbreak discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi ik heb een vraag heb een atv 2 met jailbreak maar nu is mijn vraag hoe zet ik de addons in mijn atv 2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
heb een atv 2 met jailbreak
hoi ik heb een vraag heb een atv 2 met jailbreak maar nu is mijn vraag hoe zet ik de addons in mijn atv 2 weet iemand dat
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat bedoel je met "addons"? Bij mijn weten zijn er alleen maar addons voor XBMC. Indien het dat is wat je zoekt dan kijk eens in onderstaande draad:
http://forum.iculture.nl/f134/apple-...eren-xbmc.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: bij shsh is opgeslagen dat ik ipod 2g 8gb heb, maar het is een 3g (jailbreak) | kijkje | Jailbreak | 2 | 03-05-11 00:12 |
iPhone 3G: Heb ik met een vodafoneabonnement nog een unlock nodig? | Koopie66 | Unlock | 1 | 22-12-10 08:48 |
Heb net de iPhone, wil een jailbreak | RuttieBARCA | Archief | 2 | 13-10-09 17:58 |
Heb ik het recht iphones te verkopen met een Bv ? | Iphone-Seller | Koopinformatie Nederland | 8 | 17-09-08 12:39 |
Heb een probleem met SMS en Contacten invoegen | misterdj | Archief | 1 | 17-07-08 17:52 |
|
|