Update en Kodi discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien is het antwoord er al, ik vraag het toch! Ik heb een aantal weken geleden Kodi geïnstalleerd. Nu vraag ik me eigen af, als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Update en Kodi
Misschien is het antwoord er al, ik vraag het toch!
Ik heb een aantal weken geleden Kodi geïnstalleerd. Nu vraag ik me eigen af, als je de Atv4 update of Kodi dan nog blijft werken. Heeft iemand daar al ervaring mee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kodi draait hier als een dolle. al een add.on geïnstalleerd
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand 9.2 ge installeerd
|
|
|||
|
|||
nee want is er nog niet (on the air dan)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja ok maar ik sta nog op 9.1 Heb Kodi draaien met paar ad ons en gaat als een zonnetje. Maar wat gebeurt er als er een update komt? Moet ik dan kodi weer opnieuw configureren?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f134/apple-...ml#post1016774 |
|
|||
|
|||
afwachten dus nog maar. Kodi is gewoon de allermooiste app en mediacenter.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat ga ik écht niet doen.
Zoek een ontwikkelaar die bereid is om de UDID van jouw Apple TV 4 te registreren in het Developer Member Center. Vraag dan om het tvOS 9.2 Beta restore image te downloaden. Succes gewenst. |
|
|||
|
|||
Dat is waarom ik het vraag op deze forum
|
|
|||
|
|||
Welke Kodi gebruiken jullie! Heb Zelf Kodi 17 op mijn atv 4 maar addons draaien slecht!
Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
bij mij draait versie 16 en goed. Inmiddels is er een update van kopie maar heb ik nog niet gedaan omdat ik niet zeker ben of het daarna nog goed wil draaien. De add ons doen het redelijk goed alhoewel er wel een aantal zijn met foutmeldingen. De add ons update ik regelmatig. Is ergens in het menu een instelling waarbij dit automatisch gaat.
|
|
|||
|
|||
Oké! Waar kan ik Kodi 16 vinden! Krijg elke x 17.
Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
zo heb ik het een paar weken geleden gedaan Zo installeer je Kodi op een Apple TV 4 [Geen jailbreak nodig] | Techmania.nl
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 februari 2016 om 11:20 ---------- maar add ons moeten wel passen bij de versie van kodi |
|
|||
|
|||
Oké deze heb ik ook gevolgd! Misschien dan de oudere versie deb maar eens proberen.
Bedankt |
|
|||
|
|||
probeer maar even. Maar anders eerst even de add ons updaten en kijken hoe dan een en ander draait voordat je alles weer opnieuw gaat installeren.
|
|
|||
|
|||
Helaas weer 17.0
|
|
|||
|
|||
toch maar eens even kijken naar je add-ons. Updaten??
|
|
|||
|
|||
Welke addons gebruikt u?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MRMC (Kodi fork) nu beschikbaar in de Apple TV app store | kluysje | Apple TV - 4e generatie | 0 | 10-12-15 18:36 |
Kodi 14.2 | Kimzrr | Jailbreak apps en thema's | 0 | 31-05-15 15:58 |
Kodi steeds buffer is vol , hoe op te lossen | bolliee | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 08-02-15 22:10 |
Atv 2 Kodi reboot | petervdijk | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 18-01-15 11:50 |
|
|