Infuse discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Tot alle tevredenheid gebruik ik Infuse op mijn Apple TV4 Echter als ik naar mijn favorieten ga dan zie ik op het scherm een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Infuse
Hoi,
Tot alle tevredenheid gebruik ik Infuse op mijn Apple TV4 Echter als ik naar mijn favorieten ga dan zie ik op het scherm een groot grijs icoon met een ster erin staan. Is het mogelijk hier een eigen afbeelding aan toe te wijzen of moeten wij het gewoon met dat (lelijk) grijs ding doen? thx
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus, wij moeten het niet doen met lelijke grijze dingen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Infuse probleem | bassmanjunior | Apple TV - 4e generatie | 2 | 15-02-16 18:35 |
Forst look Infuse 4 for Apple TV 4 beta | pvanderven | Apple TV - 4e generatie | 16 | 14-12-15 03:06 |
Infuse & MKV | mijnipadx | iPad Apps | 9 | 27-01-14 22:17 |
Krakend geluid in Infuse | DMSchnitzler | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 13-01-14 19:26 |
|
|