Airplay werkt niet meer? discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond mensen, Sinds ik op de mac book een update heb gedaan van Apple zelf, werkt de streaming via Airplay naar mijn Apple tv 4 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Airplay werkt niet meer?
Goedenavond mensen,
Sinds ik op de mac book een update heb gedaan van Apple zelf, werkt de streaming via Airplay naar mijn Apple tv 4 niet meer. Weet iemand waar dit misschien aan zou kunnen liggen? Heb een Mac book retina uit 2013, dus dat zou het niet moeten zijn, want hij deed het voor de update wel. Echter werkt Airplay wel gewoon met mijn iphone, dus het is iets van mijn mac book naar de Apple tv 4. Mijn dank is groot. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien heb je hier iets aan. Kijk ook bij de talloze vragen na het artikel.
|
|||
|
|||
En ? Zat de oplossing erbij ?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
airplay werkt niet | benbernard | iPad algemeen | 13 | 14-01-15 20:39 |
Airplay iPhone werkt niet | monique1981 | iPhone algemeen | 3 | 02-08-14 12:16 |
airplay werkt niet meer met youtube op ipad | mhoekmeijer | iPad algemeen | 3 | 04-07-14 02:29 |
Airplay werkt niet meer (apple TV3) | Abso | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 5 | 12-09-12 19:30 |
Airplay beeld werkt niet atv2 | pikkesteinnl | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 17-01-12 15:47 |
|
|