//

Vertaging in bluetooth audio verbining

Vertaging in bluetooth audio verbining discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn Apple TV verbonden met een audiosysteem (Denon Heos) via bluetooth. Zoals ik wel verwachtte levert dat vertraging op waardoor bij bijvoorbeeld films ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 4e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-08-16, 12:38
kimwowboom kimwowboom is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 17
Standaard Vertaging in bluetooth audio verbining

Ik heb mijn Apple TV verbonden met een audiosysteem (Denon Heos) via bluetooth. Zoals ik wel verwachtte levert dat vertraging op waardoor bij bijvoorbeeld films het beeld niet gelijk loopt met de audio.

Is hier iets aan te verbeteren? Misschien een simpele jack tot jack audiokabel van TV naar HEOS kan het verbeteren, maar ik heb het juist het liefst draadloos natuurlijk.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-08-16, 14:31
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Buffering in de Heos zorgt voor de vertraging, aard van het beestje. Via de Spdif-aansluiting heb je daar geen last van. Vanaf bijv. een iPad met Airplay streamen naar de Apple Tv, zou het synchronisatieverschil ook enigszins kunnen overbruggen.
Reageren

Labels
bluetooth



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Audio afspelen via bluetooth wytsedevries Jailbreak apps en thema's 4 28-04-11 18:02
Muziek: bluetooth audio kwaliteit fedor07 Muziek, foto & video 0 09-03-11 19:00
Audio streamen via BlueTooth ElGrandoNeuso iPad algemeen 4 28-10-10 15:57
Bluetooth audio NIET gebruiken maar Jackplug Thieu-s iPhone algemeen 0 08-10-10 14:37
Bluetooth Audio werkt niet meer na OS4. ruuddup iPhone algemeen 3 16-07-10 17:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:31.