Bluetooth Audio werkt niet meer na OS4. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tot de upgrade op mijn Iphone 3GS deed bluetooth audio het perfect samen met de Pioneer autoradio FH-P80BT. Na installatie van OS4 werkt de telefoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bluetooth Audio werkt niet meer na OS4.
Tot de upgrade op mijn Iphone 3GS deed bluetooth audio het perfect samen met de Pioneer autoradio FH-P80BT. Na installatie van OS4 werkt de telefoon handsfree wel maar de Bluetooth audio is met geen mogelijk aan de praat te krijgen, op de amerikaanse website van Apple wordt hier ook over geklaagd, jammer, werkte eerst perfect, in totaal ben ik er 4 uur mee aan de slag geweest, ik hoop dat Apple vlug met een upgrade komt.
Groet, Ruud Laatst gewijzigd door ruuddup; 01-07-10 om 20:07. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Al een harde reset of restore geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb versie 4.01 geïnstalleerd en beide accupolen los gehad, helaas pairen is goed maar het connecten lukt niet, wie heeft een oplossing?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bluetooth verbinding werkt niet meer onder OS4 | Captain Roger | iPhone algemeen | 27 | 24-04-11 12:25 |
OS4.1-landscape functie werkt niet meer | liang | iPhone algemeen | 3 | 03-10-10 13:04 |
Agenda sync werkt niet meer na OS4-ITunes 9.2 upgrade | ejong | iTunes | 31 | 06-09-10 08:39 |
Bluetooth werkt niet meer | zojo | iPhone algemeen | 0 | 28-11-09 19:59 |
Geen gewone audio meer na bellen met bluetooth | jildert81 | iPhone algemeen | 0 | 04-10-09 21:25 |
|
|