ervaring: iphone FR naar NL discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik wil mijn iphone via een kennis in Frankrijk snel en verzekerd laten sturen naar NL. iemand ervaring mee hoe ik het beste kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ervaring: iphone FR naar NL
hallo
ik wil mijn iphone via een kennis in Frankrijk snel en verzekerd laten sturen naar NL. iemand ervaring mee hoe ik het beste kan doen en via welke koerier? dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Helaas heb ik geen concreet antwoord voor je maar wel een tip: check zorgvuldig wat er onder de verzekering van de koerier valt! Ik heb eerder gekeken naar de mogelijkheid om een telefoon vanuit Engeland op te laten sturen, en het bleek dat bijna alle postbedrijven in de kleine lettertjes mobieltjes uitsluiten van dekking door hun verzekering.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Deed het altijd met UPS (wel vrij kostelijk) en schreef bij de omschrijving nooit iPhone, maar wel 'electronica'.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ervaring met ombouw van zwart naar wit? | tapijtkever | iPhone algemeen | 60 | 21-07-11 14:39 |
Iemand ervaring met foto's via HDMI-kabel naar TV | herk0039 | iPad algemeen | 0 | 24-08-10 23:51 |
iPhone: Iemand ervaring met upgrade van 1.1.3 naar 3.1.2 bij Iphone 1e gen met jailbreak | garfield65 | Jailbreak | 2 | 29-12-09 22:47 |
iPhone: ervaring update 1.1.4 naar 2.0.2 | nanoman | Jailbreak | 12 | 30-08-08 00:24 |
Iphone telescope ervaring | borgqueenx | iPhone algemeen | 0 | 24-05-08 17:44 |
|
|