ervaring met ombouw van zwart naar wit? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi heeft iemand ervaring met het laten ombouwen van een zwarte iPhone 4 van zwart naar wit? of zelf doen? of laten doen via een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ervaring met ombouw van zwart naar wit?
hoi heeft iemand ervaring met het laten ombouwen van een zwarte iPhone 4 van zwart naar wit? of zelf doen? of laten doen via een bepaalde website die hiervoor € 139,-rekend incl. ombouw en met orginele apple onderdelen.
Voor die prijs is het wel grappig om te doen ik heb al meer geld uitgegeven aan verschillende hoesjes...... ik hoor jullie graag...
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iKing1987 zal je wel kunnen verder helpen denk ik...
|
|
||||
|
||||
oke ga ik die ff een bericht sturen
|
|
|||
|
|||
Carbon skin
Hi,
Ik heb zelf mijn iphone wit gemaakt dmv : iCarbons — Welcome vind het er persoonlijk echt super mooi uitzien, en zelfs experts van t-mobile in de winkel zeiden van wooot, heb je een witte??? - filmpje p 4:40 eindresultaat met bumper zoals ik heb . YouTube - iCarbons iPhone 4 White Conversion goodluck. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
in amrika en canada hebben ze wel witte iphone heb ik gelezn d8 ik
|
|
|||
|
|||
Ik zit zelf ook te kijken naar het ombouwen van de iPhone 4, natuurlijk laat ik dat doen, ga niet zelf klooien...
Maare een witte iphone heeft toch ook een witte dockconnector? die bieden ze er niet bij geloof ik |
|
|||
|
|||
Heb contact gehad met het bedrijf die voor 140 euro je iphone zwart naar wit kan ombouwen. Zal volgende week een afspraak maken om de ombouw te doen Volgens die persoon zijn het officiële Apple onderdelen. Op de site iFixMania | Reparatie voor uw iPhone 3G, 3Gs, iPhone 4, iPad, iPod Touch | Accessoires | Onderdelen | iPhone 4 Ombouwen naar witte behuizing staat meer informatie hierover en voorbeeld foto's.
|
|
|||
|
|||
Fixdinges schrijft op hun webpagina:
Citaat:
En heel "toevallig" is die foto waar je het modelnummer zou kunnen aflezen zeer wazig. De andere foto's zijn heel "toevallig" haarscherp. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 10-02-11 om 17:00. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mja de zwarte onderdelen mag ik gewoon houden. Er zal gebruikt worden gemaakt van zogenaamd OEM onderdelen denk ik. Wel uit de Apple fabriek denk ik, maar niet officieel, want er zijn geen officiële onderdelen naar mijn mening. Hoeveel mensen op iphoneclub hebben hun iphone wit? |
|
|||
|
|||
Het schijnen onderdelen te zijn uit dezelfde fabriek waar Apple ook de zwarte onderdelen vandaan haalt. Deze fabriek is natuurlijk al lang voor de levering van de iPhone 4 begonnen met het maken van zowel zwarte als witte voor en achterkantjes.
Het zijn dus in principe officiele producten. Het is ook eens uitgezocht door experts en die zagen ook geen verschillen Ik denk er zelf ook sterk over om dit te laten doen, zijn er mensen die dit al gedaan hebben en eventueel ook foto's kunnen laten zien?
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Vandaag is het zover mijn ombouw naar wit laat ik doen bij dat bedrijf waar TS het over had. Zal vanavond wel het resultaat posten...
|
|
||||
|
||||
hoi laat het zeker ff weten ik ben benieuwd??
en heb je het dan over het bedrijf in vleuten...... ik heb begrepen dat dat een tiener is van 15! dat wil niets zeggen maar blijf voorzichtig Laatst gewijzigd door tapijtkever; 23-02-11 om 13:33. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja klopt, ik had ook even zoiets van.... Huh, maare hij heeft de ombouw perfect uitgevoerd. Er waren ten tijde dat ik er was ook 2 mensen voor ombouw. Ik kreeg dus gelijk te zien hoe hij eruit kwam te zien. Iemand kwam zelfs voor 2e keer nadat hij tevreden was. Die jongen verdient goud geld. Heb ter plekke het toestel getest en zelfs wat foto's gemaakt. Allemaal perfect. Heb tevens mijn oude zwarten onderdelen mee terug Ik ben tevreden |
|
||||
|
||||
en de foto's?? wel ff posten
werkt de flitser nog goed want op youtube staat er een die heeft nu een rondje licht in plaats van een geheel verlichte ruimte, dus geen filter op het ledje. mazzel en veel plezier er mee! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zo, ben thuis Heb even wat foto's gemaakt van het resultaat zelf en natuurlijk wat foto's samen met flits met de nieuwe behuizing. Het resultaat: Foto's gemaakt met iPhone 4 Laatst gewijzigd door iScorpio; 07-03-11 om 21:39. |
|
|||
|
|||
heb me iphone kit ook gekocht via ifixmania.nll en zelf omgebouwd echt top!
white-iphone-4 Photo Album - Page 1 - Pinkbike.com |
|
||||
|
||||
Is het lastig om zelf om te bouwen? En je garantie gaat waarschijnlijk toch weg? Die stickers vind ik opzich wel handiger, want dan blijft de garantie denk ik wel, en alleen de echte experts zien dat het geen echte witte is. Ik heb alleen geen iPhone 4!
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zwart op wit en zoomen | mausy | Jailbreak apps en thema's | 0 | 11-12-10 10:35 |
ombouw van zwart naar wit | bekside | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 13-10-10 23:56 |
iPhone: Iemand ervaring met upgrade van 1.1.3 naar 3.1.2 bij Iphone 1e gen met jailbreak | garfield65 | Jailbreak | 2 | 29-12-09 22:47 |
|
|