//

Albums en artiesten selecteren zonder tv aan

Albums en artiesten selecteren zonder tv aan discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Tot voor kort gebruikte ik een Apple TV 3 gekoppeld aan een versterker/receiver gekoppeld aan hifi-speakers en een tv. Via de Remote-app kon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 4e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-10-16, 09:58
Randier Randier is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2016
Berichten: 2
Standaard Albums en artiesten selecteren zonder tv aan

Hallo allemaal,

Tot voor kort gebruikte ik een Apple TV 3 gekoppeld aan een versterker/receiver gekoppeld aan hifi-speakers en een tv. Via de Remote-app kon ik albums en artiesten (muziek gekocht op iTunes) selecteren en afspelen via de Apple TV/receiver/speakers. De TV kon uitblijven. Geweldige set-up.

Toen kocht ik ATV4, vanwege de mogelijkheid van Apple Music. Maar voor zover ik kan bepalen, is bovenstaande optie geen optie meer. Beiden Remote-apps bieden niet de mogelijkheid om mijn Library te doorzoeken. Ik heb Siri geprobeerd als alternatief. Maar die maakt van bijvoorbeeld: 'Speel het album Miles In The Sky van Miles Davis' negen v/d tien keer: 'Speel het album maals in de sky van Maals De Vis'. Engelse commands voor muziek werken best goed, maar ik kan Siri niet instellen op Engels. Ja, misschien met een Amerikaanse iTunes-account, maar dan verlies ik de muziek weer die gekoppeld is aan mijn Nederlandse account.

Is hier een workaround voor? Werkt het misschien om mijn iPhone op volledig Engels in te stellen en Siri via de Remote-app alsnog in het Engels te commanderen? Of is er een alternatieve app die mij mijn Library middels mijn telefoon laat afspelen? Mis ik iets? Of moet ik de tv voortaan aan laten staan wanneer ik muziek draai?

En nog een probleem: als ik muziek afspeel en de TV uitzet, valt de audio meteen weg. Dit was met de 3 ook niet het geval. Mijn receiver stopte dan wel een seconde (het beeldsignaal valt immers weg), maar vervolgens liep de muziek door. Hoe verander ik dit?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-10-16, 10:52
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

voor muziek streamen zonder dat de tv aanstaat lees het topic hieronder betreffende HDMI extractor.
  #3  
Oud 04-10-16, 10:59
Randier Randier is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2016
Berichten: 2
Standaard

Dat lost voor mij niets op. Ik kan muziek beluisteren met de tv uit, gezien de ATV aan mijn receiver hangt. Maar staat de tv aan wanneer ik muziek selecteer (wat dus niet anders kan, zie probleem #1) en dan de tv uitdoe, kapt het geluid er ook mee. De ATV pauzeert bij het wegvallen van het beeld de muziek.
  #4  
Oud 04-10-16, 12:37
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Je hoeft alleen maar de taalinstelling van de Atv4 op Engels te zetten, dan werkt Siri met Engelse commando's.

Het lijkt alsof jouw receiver het HDMI-retourkanaal kiest en daardoor afschakelt als de Tv uitgaat. Kijk eens naar de specificaties van de inputs.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Artiesten selecteren voor synchronisatie is bijna onmogelijk JanineSchrijft iTunes 0 06-10-13 00:15
Muziek: Covers staan wel bij Albums maar niet bij artiesten alonsofo1 Muziek, foto & video 0 15-01-12 12:07
Windows: Alle albums selecteren, kan dat?? patrickbastiaan iTunes 1 15-07-11 15:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:21.