Covers staan wel bij Albums maar niet bij artiesten discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mijn albums staan de covers gewoon goed, maar als ik naar artiesten ga staat er bij de meeste geen cover, terwijl het gewoon dezelfde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Covers staan wel bij Albums maar niet bij artiesten
Bij mijn albums staan de covers gewoon goed, maar als ik naar artiesten ga staat er bij de meeste geen cover, terwijl het gewoon dezelfde artiesten zijn als die van het album.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Covers(Ambums-Artiesten)wel in Itunes niet op Ipad | alonsofo1 | iTunes | 1 | 17-12-11 10:41 |
hoe: geen geluid bij 'n Agenda melding, maar wel trillen? | gerard0610 | iPhone algemeen | 4 | 08-12-10 11:23 |
Wel wi-fi verbinding bij instellingen maar voor de rest niet! | Caddeto | iPhone algemeen | 0 | 01-03-10 19:33 |
Muziek: iemand een idee?:albums wel in afspeel lijst maar niet in albums ??? | andre-nl | Muziek, foto & video | 8 | 16-06-08 15:57 |
Wi-Fi werkt bij de ene iPhone wel en bij de andere niet | RRed | Archief | 0 | 24-10-07 12:46 |
|
|