gemaakte foto's kunnen niet worden teruggekeken discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem Kan de fotos die ik maak met mijn 4s niet terug vinden in me fotorol... geen idee wat er mis is. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gemaakte foto's kunnen niet worden teruggekeken
Ik heb een probleem
Kan de fotos die ik maak met mijn 4s niet terug vinden in me fotorol... geen idee wat er mis is. Foto stream staat uit Als ik via mijn camera terug kijk zie ik zwarte velden terwijl ik duidelijk beeld zie terwijl ik fotografeer. Als ik foto terug kijk zie ik helemaal geen foto zelfs geen zwart vlak. Wie weet wat er aan de hand is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb het ook als ik fotos maak kan ik ze niet terug zien,weet iemand een oplossing
|
|
|||
|
|||
Zelfde Pattaya als die van Formule1.nl?
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet wat jij bedoelt
|
|
|||
|
|||
Je kan op die website op berichten reageren, en daar is ook iemand die pattaya heet. Dus ik dacht, misschien ben jij dat wel.
|
Labels |
camerarol vastloper, foto kwijt, opslaan, zwart beeld |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
e-mail berichten kunnen niet worden verwijderd | DidySwiers | iPhone algemeen | 0 | 05-07-11 21:52 |
foto's kunnen niet gesynct worden | Rke | Muziek, foto & video | 9 | 06-08-10 00:27 |
laatst gemaakte foto's worden niet weergegeven | jeffreystoffer | Muziek, foto & video | 14 | 05-07-10 22:11 |
iPhone 1e gen.: niet gebeld kunnen worden | robvg23 | Unlock | 2 | 04-05-09 18:32 |
Niet gebeld kunnen worden, tijdens gebruik GPRS?! | Paulcito | iPhone algemeen | 9 | 31-03-08 20:46 |
|
|