niet gebeld kunnen worden discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hey ik heb net een iphone 3g met firmware 2.2.1 aangeschaft en zelf geunlocked ik kan alles doen zelf bellen en zelf smsen maar het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
niet gebeld kunnen worden
hey
ik heb net een iphone 3g met firmware 2.2.1 aangeschaft en zelf geunlocked ik kan alles doen zelf bellen en zelf smsen maar het ontvangen van smsjes en gesprekken werkt niet? heeft iemand hier de oplossing voor ik gebruik een turbosim en heb hem gejailbreaked mvg rob van gils |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Wanneer je 3G uitzet werkt het wel, heb zelf precies hetzelfde probleem ben ook op zoek naar een oplossing
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Niet kunnen bellen, wel gebeld worden en sms-en | gruijtersrob | Unlock | 0 | 19-01-11 12:50 |
Niet gebeld kunnen worden, geen sms ontvangen | kortpa | Odido (T-Mobile) | 0 | 15-10-10 18:45 |
GPRS en het niet gebeld kunnen worden debakel | GFTU | iPhone algemeen | 58 | 31-05-08 00:25 |
gprs en het niet gebeld kunnen worden debakel | GFTU | Unlock [archief] | 1 | 07-04-08 10:51 |
Niet gebeld kunnen worden, tijdens gebruik GPRS?! | Paulcito | iPhone algemeen | 9 | 31-03-08 20:46 |
|
|