//

gprs en het niet gebeld kunnen worden debakel

gprs en het niet gebeld kunnen worden debakel discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mede iPhoners, Het is een bekend ( link1 , link2 , link3 ) probleem dat wanneer je een gprs verbinding hebt niemand mij kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-04-08, 10:35
GFTU GFTU is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 29
Standaard gprs en het niet gebeld kunnen worden debakel

Beste mede iPhoners,

Het is een bekend (link1, link2, link3) probleem dat wanneer je een gprs verbinding hebt niemand mij kan bellen (tududuut niet in gebruik). Redelijk irritant.
Nu weet ik na wat onderzoek dat dit komt doordat ik via KPN gebruik maak van een NOM2 netwerk en het "moet" een NOM1 netwerk zijn

Gaarne hier verder lezen, daar staat de originele post!

Sorry voor dubbele post maar ik wil graag dat mensen reageren. Het lijkt er namelijk op dat je geen KPN moet nemen als je wil internetten en telefoontjes ontvangen tegelijk. Dat is nogal een conclusie voor aankomende iPhoners.

Laatst gewijzigd door GFTU; 07-04-08 om 12:59.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-04-08, 10:51
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Waarom post je hem in 2 forums?
iig ik heb gepost in het andere topic
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Niet kunnen bellen, wel gebeld worden en sms-en gruijtersrob Unlock 0 19-01-11 12:50
Niet gebeld kunnen worden, geen sms ontvangen kortpa Odido (T-Mobile) 0 15-10-10 18:45
iPhone 1e gen.: niet gebeld kunnen worden robvg23 Unlock 2 04-05-09 18:32
GPRS en het niet gebeld kunnen worden debakel GFTU iPhone algemeen 58 31-05-08 00:25
Niet gebeld kunnen worden, tijdens gebruik GPRS?! Paulcito iPhone algemeen 9 31-03-08 20:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:47.