Unlocked gloednieuwe 3G van T-Mobile discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb van mijn zwager de "gratis" iPhone 3G overgenomen omdat hij liever zijn HTC TYTN II wil blijven gebruiken. Ik wil meteen mijn iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlocken gloednieuwe 3G van T-Mobile
Hallo,
Heb van mijn zwager de "gratis" iPhone 3G overgenomen omdat hij liever zijn HTC TYTN II wil blijven gebruiken. Ik wil meteen mijn iPhone unlocken en heb mijn KPN simkaart erin gestopt en aangesloten op iTunes. Helaas loop ik nu al meteen vast:
Laatst gewijzigd door marco.hoppenbrouwer; 03-05-09 om 08:53. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
succes
|
|||
|
|||
Citaat:
Enigste optie is het legaal unlocken door T-mobile.. kost je wel 120 euro |
|
|||
|
|||
Browse for Firmware
Hallo,
Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb dit al geprobeerd alleen krijg ik een schermpje die aangeeft dat ik de de firmware versie moet selecteren. Als ik op "Browse"klik dan krijg ik Windows verkenner en moet ik een firware bundle selecteren (=bestand) op mijn harde schrijf....? |
|
||||
|
||||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f59/i...-firmware.html
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Welke versie?
Maakt het nog uit welke versie ik download?
2.2 of 2.2.1 Thanks! |
|
||||
|
||||
Jazeker dat maakt weldegelijk uit.
Je kunt de firmware versie zien via Settings / General / About |
|
|||
|
|||
Toestel nog niet geactiveerd
Een goede vraag - dit weet ik niet omdat het toestel niet geactiveerd is (zie originele vraag)
|
|
||||
|
||||
Dan zou ik eerst 2.2.1 proberen, ik geloof dat quickpwn aangeeft welke versie je moet hebben. In ieder geval wel dat het de verkeerde versie is.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar waarom eerst 2.2.1? Stel dat er 2.2 op staat, dan is ie simpel te unlocken. Staat 2.2.1 er eenmaal op, dan wordt hem dat ws. niet meer.
|
|||
|
|||
Firmware download van forum niet goed
Ik heb de firmware 2.2.1 gedownload maar dat werkt niet.
QuickPwn verwacht dat je een firmware bundle selecteerd, welke niet in de download pakket zit...? The correct IPSW will have a name beginning with iPhone1,2_2.2.1... Helaas komt deze niet voor in de zip file. Heb je nog meer tips? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
2.2.1 zal iig betekenen dat je de KPN sim kaart NIET kan gebruiken aangezien hij gelocked is aan tmobile. Dat zal dus een eenmalige unlock via tmobile worden. Of je moet graag met x-sim kaartjes gaan werken.
|
|
|||
|
|||
Unlock 2.2.1
Ik denk dat jullie gelijk hebben en dat de versie 2.2.1 is.
Het is nml een nieuw toestel en volgens de wiki zit deze versie van de firmware er sinds januari 2009 op. - Zou TurboSim wat zijn ipv nar TMobile gaan? - Kan ik hem nog wel jailbreaken of kan ik beter wachten? O ja, ik maak gebruik van aanbieder Simpel en niet KPN, alhoewel Simpel wel gebruikt maakt van het KPN netwerk. Nogmaals bedankt! |
|
||||
|
||||
Citaat:
De hardware oplossingen in de vorm van een extra sim leveren vaak niet het gewenste resultaat. Veel storingen, geen of wisselend bereik, geen 3G, enz. Je kunt geluk hebben natuurlijk; de minst slechte lijkt gezien de reacties hier op het forum de Rebelsim. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak greenpoison en T-Mobile unlocked iphone | MStrMnd | Odido (T-Mobile) | 3 | 05-02-11 15:29 |
iPhone 3G: iPhone 3G unlocked zonder ultrasn0w of T-mobile! | Drinkyoghurt | Unlock | 0 | 13-12-10 07:41 |
iPhone 2G unlocked op T-Mobile? | nl21743 | Archief | 4 | 12-02-10 14:45 |
MacOSX: Handleiding van unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 | MacFoxx | Unlock [archief] | 30 | 12-11-07 18:56 |
|
|