e-mail berichten kunnen niet worden verwijderd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Meestal vindt ik de oplossing voor een probleem wel op het forum maar dit keer kan ik het niet vinden. Als ik gelezen e-mail ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
e-mail berichten kunnen niet worden verwijderd
Goedenavond,
Meestal vindt ik de oplossing voor een probleem wel op het forum maar dit keer kan ik het niet vinden. Als ik gelezen e-mail verwijder en ik vraag later opnieuw mijn mail weer op dan staan ze er weer. Ik heb ze ook al verwijderd op de server. Ook moet ik het nu ineens weer opnieuw opvragen terwijl het ingesteld staat op push. Ik hoop dat er iemand is die mij hiermee verder kan helpen. Alvast bedankt, Didy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foto's kunnen niet gesynct worden | Rke | Muziek, foto & video | 9 | 06-08-10 00:27 |
iPhone 1e gen.: niet gebeld kunnen worden | robvg23 | Unlock | 2 | 04-05-09 18:32 |
foto's worden niet verwijderd | Reloader | iTunes | 0 | 04-05-09 11:32 |
Programma wil niet verwijderd worden door Installer | Merkie | Jailbreak apps en thema's | 3 | 12-08-08 16:40 |
|
|