//

Apple TV muziek bibliotheek besturen vanaf iPhone/iPad

Apple TV muziek bibliotheek besturen vanaf iPhone/iPad discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het internet al rot lopen zoeken maar kan door de topics het forum eigenlijk niet meer zien. Ik heb nu een Apple TV ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 4e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-04-17, 09:17
timwnl timwnl is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2017
Berichten: 1
Standaard Apple TV muziek bibliotheek besturen vanaf iPhone/iPad

Ik heb het internet al rot lopen zoeken maar kan door de topics het forum eigenlijk niet meer zien.

Ik heb nu een Apple TV 4 die via een versterker gekoppeld is (ik kan dus muziek spelen zonder de TV aan te hebben). Ik heb vroeger een Apple TV 2 gehad.

Destijds kon je met de remote app direct de muziekbibliotheek bedienen van de Apple TV. Met andere woorden, ipv AirPlay, kon ik vanaf mijn iPhone de Apple TV vertellen welk nummer de Apple TV moest afspelen.

Met de nieuwe remote app kan ik wel muziek pauzeren, maar ik kan niet makkelijk van nummer/album/playlist wisselen. Ik moet hier echt de TV voor aanzetten en de echte remote (of app gebruiken). Óf ik moet AirPlay gaan gebruiken. Óf Siri vertellen dat ik naar een bepaalde artiest wil luisteren (je voelt de bui al hangen).

Ik heb zowel de Apple TV Remote als de iTunes Remote geprobeerd.


Ik ben geen fan van AirPlay (batterij verbruik is echt tragisch), hebben jullie tips?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-12-17, 11:48
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Batterijverbruik tragisch ? Je kunt in instellingen bij de app uitzetten dat deze continu aan moet zijn.
__________________
Ik weet niet veel, maar kan alles vinden
Reageren

Labels
apple tv, muziek, remote, tv uit



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
programma om iphone vanaf computer te besturen El_Rutgero Desktop-applicaties 11 18-08-12 15:14
Powerpoint op iPad, besturen vanaf iPhone Bananensoep iPad Apps 3 14-10-11 20:55
iPhone/iPod besturen vanaf Desktop Werner85 Ontwikkelen voor iOS 1 13-09-10 09:20
iphone vanaf mac besturen? knijn iPhone algemeen 1 07-12-08 17:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:15.